استاندار هرمزگان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان:

بخش خصوصی متعهدانه در حال تلاش و نقش آفرینی در عرصه اقتصادی است

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۶:۱۴
کد خبر: ۱۰۸۶۵۴۷
استاندار هرمزگان گفت: در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان، فعالان اقتصادی بخش خصوصی با تعهد نقش آفرینی کرده اند و باید حمایت لازم را از این بخش انجام دهیم و مشکلات آنان را رفع کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریدون همتی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان، عنوان کرد: فعالان اقتصادی و بخش خصوصی نقش بسیار مهمی در عرصه تولید، صادرات و ارزآوری برعهده دارند و با پرداخت مالیات نیز در اداره کشور نقش مهمی ایفا می کنند.

وی ادامه داد: در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان، فعالان اقتصادی بخش خصوصی با تعهد نقش آفرینی کرده اند و باید حمایت لازم را از این بخش انجام دهیم و مشکلات آنان را رفع کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: وصول درآمدهای مالیاتی از موارد بسیار مهم در اداره کشور محسوب می‌شود و با توجه به شرایط تحریم های دشمنان و همچنین شیوع ویروس کرونا، لازم است هماهنگی بیشتری بین بخش خصوصی، کسبه و فعالان اقتصادی با امور مالیاتی استان ایجاد شود تا بخش خصوصی بتواند با آسودگی و رضایت خاطر فعالیت خود را انجام دهد و مالیات را بپردازد.

همتی تصریح کرد: باید با تنظیم روابط بین بخش خصوصی و دولتی، در راستای رفع مشکلات با هماهنگی مناسب تلاش شود تا کارها به صورت روان، دقیق و شفاف صورت گیرند و زمینه فعالیت مناسب برای بخش خصوصی فراهم شود.

وی همچنین بر لزوم رفع مشکل بازگشت ارز صادراتی تاکید کرد و بیان داشت: در این راستا نیز پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز