سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری خبر داد:

کارگران تنظیف شهرداری اقلام بهداشتی و ابزار کار دریافت کرده اند

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۸۷۲۱۹
سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: تمامی اقلام بهداشتی و ابزار مورد نیاز کارگران تنظیف این منطقه در اختیار انان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در پی انتشار ویدیویی مبنی بر عدم استفاده کارگران شهرداری از اقلام‌ بهداشتی در حین نظافت و جمع اوری زباله، پطرس ترابی با هدف تنویر افکار عمومی درباره موضوع پیش آمده، گفت: از آنجایی که سلامت کارگران تنظیف جزء دغدغه های این منطقه بوده ، لذا از زمان ترک کار پیمانکار تنظیف منطقه یک، تمامی اقلام بهداشتی و ابزار مورد نیاز کارگران تنظیف در اختیار انان قرار گرفته است .

وی با اعلام اینکه پیمانکار تنظیف بدون توجه به شرایط کنونی، کار جمع اوری زباله ها را از سطح محدوده منطقه یک شهرداری رها کرد که نمی توانستیم به این موضوع مهم بی توجه باشیم، تصریح کرد: در اولین اقدام همه اقلام بهداشتی و ابزار مورد نیاز کارگران تنظیف را در اختیار انان قرار دادیم تا این کارگران زحمتکش با کمترین دغدغه نسبت به جمع اوری زباله ها از سطح محدوده منطقه یک اقدام کنند.

سرپرست منطقه یک شهرداری ادامه داد: با توجه به گستردگی نظافت محلات و رها کردن ان توسط پیمانکار، بلاجبار باید نسبت به جمع اوری زباله ها اقدام میکردیم تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود به همین دلیل با همه سختی ها و با امکانات موجود این کار را انجام دادیم.

ترابی با تاکید بر اینکه نمی شود در شرایطی که ویروس کرونا سلامت جامعه را به خطر انداخته بدون توجه به شیوه نامه های بهداشتی نسبت به جمع اوری زباله ها اقدام کرد، خاطر نشان کرد:  اگر بعضی از کارگران در حین انجام وظایف خود، از ماسک، دستکش و غیره استفاده نمیکنند نشانگر این نیست که همه انها همین شرایط را دارند.

وی ضرورت نظارت بیشتر بر عملکرد کارگران را امری انکار ناپذیر برشمرد و گفت: هر چند بر رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ابزار مورد نیاز تاکید کرده ایم اما به دلیل گستردگی میزان جمع اوری زباله ها گاها بعضی از کارگران ضوابط انجام کار را رعایت نمی کنند که تذکر لازم به انها داده شده است.

سرپرست منطقه یک شهرداری بندرعباس در پایان ضمن عذر خواهی از شهروندان گرامی و سعه صدر انها بابت عدم همکاری پیمانکار تنظیف و وجود مشکلات ایجاد شده از این بابت، خواستار همکاری و همراهی بیشتر شهروندان در جمع اوری زباله ها شد و ادامه داد: قطعا به زودی این شرایط پایان خواهد یافت و با مشخص شدن پیمانکار جدید، کار تنظیف این منطقه نیز مثل گذشته انجام خواهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز