مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد:

آغاز ثبت نام دریافت تسهیلات قرض الحسنه طرح های اشتغالزایی فرهنگی- هنری

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۸۰۳۰
آغاز ثبت نام دریافت تسهیلات قرض الحسنه طرح های اشتغالزایی فرهنگی- هنری
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، از آغاز ثبت نام دریافت تسهیلات قرض الحسنه طرح های اشتغالزایی فرهنگی- هنری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان ، رضا کمالی زرکانی در این خصوص گفت : سامانه تحفه در راستای اجرای مفاد تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان برنامه و بودجه ) موضوع تبصره ۱۸ قانون بودجه ( به منظور اجرایی شدن برنامه تولید اشتغال فرهنگ و هنر و رسانه  و صندوق کارآفرینی امید و اعطای تسهیلات حمایتی به طرح‌های اشتغالزایی از منابع بانک‌های عامل منتخب طراحی و پیاده سازی شده است.

اعتبار حمایتی از کسب و کارهای فرهنگی، هنری  رسانه ای و قرآنی با کارمزد ۴ درصد برای همه بخش‌ها است و کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای شامل: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بخش‌های خصوصی و تعاونی می‌توانند تقاضای دریافت تسهیلات بانکی را برای ایجاد و یا تثبیت فرصت‌های شغلی در قالب ۳ رسته رسانه ای، تولید محتوای دیجیتال و فرهنگی و هنری در سامانه تحفه به نشانی  https://tohfeh.farhang.gov.irثبت کنند.

کمالی ادامه داد: ناشران، مؤسسات قرآنی، ناشران دیجیتال، کسب و کارهای فضای مجازی، تماشاخانه‌ها، گروه‌های تئاتر، آموزشگاه‌های آزاد هنری، استودیوهای صدابرداری، شرکت های تهیه و تولید آثار صوتی،گالری‌ها ی هنری، خانه‌های مد و لباس، موسسات تک منظوره فرهنگی و هنری، رسانه ها (روزنامه ها، فصلنامه ها، دوفصلنامه ها، سالنامه ها) ، کانون های آگهی و تبلیغات شامل این تسهیلات خواهند بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد : سهم هرمزگان در اعطای تسهیلات قرض الحسنه طرح های اشتغالزایی فرهنگ و هنر 80 میلیارد ریال است که تا سقف یک میلیارد ریال در استان و بیش از آن توسط معاونت های تخصصی در وزارتخانه تصمیم گرفته می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز