رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

افتتاح پایگاه اورژانس بانوان

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۱:۲۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۸۵۳۳
افتتاح پایگاه اورژانس بانوان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس بانوان بندرعباس گفت: پایگاه اورژانس بانوان بندرعباس با 6 تکنسین فوریتهای پزشکی خانم و 3 تکنسین آقا از امروز در شهر بندرعباس به بیماران و مصدومان خدمات اورژانسی ارائه می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حسین فرشیدی افزود: تکنسین های اورژانس خانم که در واقع پرستارانی آموزش دیده در قالب تکنسین اورژانس هستند در شرایطی که نیاز به حضور بانوان در سوانح و حوادث باشد بر بالین مصدومان و بیماران حضور خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه  ارائه خدمات اورژانسی به بیماران توسط پایگاهای اورژانس که تکنسین های آقا مشغول به فعالیت هستند صورت می گیرد ابراز کرد: برای رفاه حال بانوانی که شاید در هنگام سوانح و حوادث مشکلاتی داشته باشند و نیاز به حضور خانم باشد در ماموریتهای اورژانس از حضور تکنسین های خانم نیز استفاده خواهد شد.

فرشیدی عنوان کرد: با راه اندازی این پایگاه خدمات اورژانسی عمدتا ویژه بانوان که نیاز به ارائه برخی اقدامات ویژه خانم ها و مداخلات پزشکی از جانب این تیم باشد استفاده می شود.

وی بیان کرد: راه اندازی این پایگاه در گام نخست از بندرعباس آغاز شده و تجربه بندرعباس اگر تجربه موفقی بود به سایر شهرستانها منتقل خواهد شد و شاهد راه اندازی پایگاههای اورژانس بانوان در سایر نقاط استان نیز خواهیم بود.

نظر شما