صورت گرفت؛

تخلیه بیش از ۱۴۸۰۰ تن گندم و۸۲ هزار کیسه برنج طی یک شبانه روز

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۸:۲۳:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۸۹۳۶
براساس راهبردهای ترسیم شده و حمیت شبانه روزی کلیه کارکنان بخش های دولتی و کارگزاران بخش خصوصی پیرامون تامین زنجیره کالای اساسی مورد نیاز، ارتقاء نرم عملیات 14800 تن گندم و 82 هزار و 500 کیسه برنج طی 24 ساعت در پایانه های فله بندر شهید رجایی به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، علی رضا محمدی کرجی ران با بیان اینکه تسریع در عملیات کالاهای اساسی و استراتژیک مردم بر اساس دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی همواره راهبر این مجتمع بندری  بوده است خاطر نشان کرد: بندرشهید رجایی درکنار سایر بنادر کشور با اتکا به توان داخلی و بهرمندی از ظرفیت های بخش خصوصی همواره در جهت  تقویت نرم عملیاتی و تسریع در امر تخلیه کالاهای اساسی تلاش نموده است.

وی از ثبت رکورد 14 هزار و  831 تن گندم طی مدت زمان یک شبانه روز سخن به میان آورد و افزود: ترسیم سازو کارهای اجرایی بر اساس چارچوب های اقدامات توسعه دهنده و تقویت کننده عملیات  تاثیرات خود را در ارتقاء نرم عملیات تخلیه از کشتی های حامل کالاهای اساسی متردد به بندر شهید رجایی بجای گذاشته است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان،به ثبت بالاترین نرم تخلیه برنج  نیز طی ماه جاری (آبان ) اشاره ای داشت و تصریح کرد: با تلاش صورت گرفته تخلیه روزانه 3 هزار و 300 تن معادل 82 هزار و 500 کیسه برنج ظرف مدت 24 ساعت محقق شده که این اقدام نیز نرم عملیات تخلیه در بنادر کشور را ارتقاء بخشیده است.

محمدی کرجی ران واگذاری عملیات خنکاری و باربری توسط ترمینال اپراتورهای  بندری در بخش ترمینال فله خشک و ترمینال کالای متفرقه و نظارت دقیق بر فرآیند، اختصاص انبارهای ویژه به منظور انبارش کالا درکنار سایر انبارهای اختصاص و همچنین الحاق یک فروند تجهیز ویژه بندری در سال جاری را از مهمترین اقدامات در راستای تحقق اهداف ترسیم شده پیرامون تسریع در عملیات تخلیه کالاهای اساسی قلمداد کرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز