سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری بندرعباس خبر داد:

بروزرسانی حقوق کارگران منطقه یک بندرعباس

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۸:۲۷:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۹۵۷۰
بروزرسانی حقوق کارگران منطقه یک بندرعباس
سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: حقوق کارگران تنظیف و فضای سبز این منطقه پرداخت و مشکلات بیمه‌ای آنان‌ نیز به زودی رفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، پطرس ترابی با اعلام اینکه احترام به حقوق کارگران و پرداخت مطالبات آنان از مهمترین دغدغه این مدیریت است  اظهار کرد: پرداخت حقوق کارگران از ضروریاتی بود که باید در اولویت کار قرار گرفت و طی برنامه مشخص توانستیم مطالبات گذشته را پرداخت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه حقوق عقب افتاده کارگران فضای سبز تا پایان مهرماه به صورت کامل پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: مابه التفاوت حقوق سال ۹۹ نیز در حال پیگیری است که به زودی پرداخت خواهد شد.

 سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری، پرداخت حقوق معوقه کارگران بخش تنظیف را نیز یکی دیگر از اقدامات انجام شده برشمرد و گفت: حقوق این کارگران نیز تا پایان شهریور ماه پرداخت شده و طی روزهای آتی حقوق مربوط به مهرماه نیز به حسابشان واریز می‌شود.

ترابی با اشاره به اینکه بیمه کارگران نیز با مشکلاتی همراه بود که در حال رفع شدن است، تصریح کرد: با جدیت پیگیر این مسئله هستیم و امیدواریم مشکلات بیمه‌ای نیز مرتفع گردد و کارگران با خیالی آسوده‌تر وظایف خود را انجام دهند.

 وی احترام به حقوق کارگران و تکریم آنان که در سخت‌ترین شرایط به دنبال زیبایی شهر هستند را امری انکار ناپذیر برشمرد و افزود: کارگران در شرایطی که ویروس کرونا محدودیت‌های زیادی را برای افراد ایجاد کرده اما همچنان در انجام وظایف خود تلاش می‌کنند تا مشکلاتی برای شهر و شهروندان ایجاد نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز