مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد: 

افتتاح آزمایشگاه مرکزی علوم پایه پژوهش سراهای هرمزگان 

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۴:۴۳
کد خبر: ۱۰۹۰۲۲۴
افتتاح آزمایشگاه مرکزی علوم پایه پژوهش سراهای هرمزگان 
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ، گفت: آزمایشگاه مرکزی علوم پایه پژوهش سراهای استان با هزینه ای بالغ بر 760 میلیون ریال در سالنی با زیربنای 120 مترمربع در پژوهش سرای ناحیه یک بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، با حضور فرماندار بندرعباس، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، رئیس پارک علم و فناوری استان و جمعی از مسئولین شهرستانی، آزمایشگاه مرکزی علوم پایه پژوهش سراهای هرمزگان به بهره برداری رسید.

عزیرالله کناری فرماندار بندرعباس در حاشیه افتتاح این آزمایشگاه گفت: در راستای کیفی بخشی به آموزش باید تلاش شود تا آزمایشگاهها مجهز در مناطق افزایش یابد.

وی افزود: پژوهش سراها باید تلاش کنند تا دانش آموزان بی بضاعت و دانش آموزان مناطق کم برخوردار نیز فرصت بروز استعدادها و خلاقیت های خود را داشته باشند.

کناری تصریح کرد: بندرعباس به عنوان یکی از سه شهر صنعتی کشور، ظرفیت های بیشماری برای استفاده و بهره گیری از اختراعات دانش آموزان را دارد و می توان با هماهنگی های بیشتر، اختراعات و نواوری دانش آموزان هرمزگانی را به سمت صنعتی شدن پیش برد.

موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش و پرورش گفت: آزمایشگاه مرکزی علوم پایه پژوهش سراهای هرمزگان به عنوان واحد عملیاتی نظام آموزشی، با پرورش تفکر خلاق، تربیت افرادی کاوشگر، آفریننده، نوآور و مولد، نقش مهمی در شکوفایی خلاقیت دانش آموزان دارد.

وی افزود: این آزمایشگاه با اعتباری بالغ بر 760 میلیون ریال در سالنی با زیربنای 120 متر مربع تجهیز شده است.

دادی زاده خاطر نشان کرد: آزمایشگاه مرکزی علوم پایه پژوهش سراهای هرمزگان در پژوهش سرای شهید اصغر قاسمی ناحیه یک بندرعباس واقع شده است که تمامی دانش آموزان می توانند با برنامه ریزی و تعیین وقت، در این آزمایشگاه به امر آموزش بپردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز