بازدید مدیرعامل منطقه آزاد قشم از ۸ طرح و سایت ورزشی سطح جزیره

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۶:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۶۰۰۵
بازدید مدیرعامل منطقه آزاد قشم از ۸ طرح و سایت ورزشی سطح جزیره
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای خود از طرح ها و پروژه های سطح جزیره قشم با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها از محل پیش بینی شده جهت احداث و اجرای 8 طرح و سایت ورزشی حضور یافت و ضمن بررسی مسائل آنها با صاحبان و مجریان شان به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حمیدرضا مومنی در این بازدیدها که جمعی از معاونین و مدیران این سازمان او را همراهی می کردند، دستوراتی را جهت تسریع و تقویت فعالیت های انجام شده در این پروژه ها با هدف توسعه فضاهای تفریحی- ورزشی در جزیره صادر کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان ، در ابتدای بازدیدهای خود از محل پیش بینی شده جهت احداث موسسه فرهنگی ورزشی الیک قشم واقع در محدوده شهرک گلستان شهر قشم دیدن کردند. بازدید از محل پیست اتومبیلرانی واقع در میدان طالقانی (گلدن سیتی) شهر قشم مقصد دوم برنامه های مومنی و و هیات همراه بود.

مومنی به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در بخش دیگری از بازدیدهای خود با حضور در محل پیش بینی شده جهت احداث پارک ورزشی 11 هکتاری پردیس خلیج فارس در ساحل جنوبی قشم دیدن کردند. ساخت این پارک توسط منطقه آزاد قشم به منظور کمک به ارتقا سلامت خانواده های قشمی و فرهنگ سازی در حوزه ورزش های همگانی به عنوان یک مسوولیت اجتماعی در دست اجرا است.

وی و هیات همراه در ادامه از محل پیست ۳ هکتاری موتورکراس قشم واقع در مجاورت روستای دفاری بازدید کردند. زمین لازم برای احداث این پیست متعلق به سازمان منطقه آزاد قشم بوده و همچنین فعالیت عمرانی احداث، طراحی و آماده سازی مسیر دسترسی به این پیست به صورت مشترک توسط مدیریت های معاونت عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد قشم انجام گرفته است.

مومنی به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان از محل پیش بینی شده جهت احداث و بهسازی زمین ورزشی واقع در جنب دهیاری و شورای روستای طولا کردند و در ادامه به بررسی ظرفیت اصطبل اسب های مسابقه ای در این روستا پرداختند. بازدید از محل پیشنهادی جهت احداث پیست اتومبیلرانی مارپیچ قشم در نزدیکی سایت سایت تفریحی، گردشگری و ورزشی جزایر ناز واقع در ساحل جنوبی جزیره قشم بخش دیگری از برنامه های بازدید مومنی و هیات همراه بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در ادامه بازدیدهای خود از محل زمین فوتبال واقع در شهر سوزا دیدن کردند و دستوراتی را جهت تسریع و تقویت فعالیت در محل صادر کردند. بازدید از محل پیشنهادی جهت احداث مجموعه ورزشی در نزدیکی روستای دیرستان واقع در ساحل جنوبی جزیره قشم آخرین مرحله برنامه بازدیدهای مومنی و هیات همراه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز