سرپرست اداره گاز شهرستان خمیر معرفی شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۳۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۹۸۲۸۶
با حضور فرماندار خمیر آیین معارفه رئیس اداره گاز شهرستان خمیر برگزار و مرتضی یونسی فرد به عنوان سرپرست اداره گاز شهرستان خمیر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، میرهاشم خواستار در این آیین ،ضمن تقدیر از خدمات مجید رضوی رئیس سابق اداره گاز شهرستان خمیر ، ابراز امیدواری کرد با توجه به تجربه و خدمات رئیس جدید اداره گاز شهرستان در دیگر نقاط استان ، شاهد ارتقای روزافزون جایگاه این اداره و خدمات بیشتر به مردم باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:اعتبارت قابل ملاحظه ای از سوی دولت برای بهره مندی شهروندان به نعمت گازرسانی اختصاص داده شده است.

فرماندار خمیر ادامه داد :با توجه به فراهم شدن گاز در شهر بندرخمیر ، شهروندان می توانند از این فرصت استفاده کرده و نسبت به اخذ انشعاب گاز اقدام کنند.

این مسوول همچنین از رئیس اداره گاز شهرستان خواست با اطلاع رسانی دقیق مردم را از جزئیات  مزایای استفاده از گاز شهری آگاه کند.

میرهاشم خواستار در ادامه به قرارگرفتن خط انتقال گاز در همجواری شهر بندرپل اشاره و تصریح کرد:با این وجود هنوز مردم بندرپل از نعمت گاز بی بهره هستند لذا انتظار است شرکت گاز نسبت به گازرسانی به این شهر اقدام کند.

وی همچنین گفت:در این راستا می توان از ظرفیت شهرداری بندرپل جهت جذب متقاضی برای اشتراک گاز استفاده کرد.

فرماندارخمیر در بخشی از سخنان خود تعامل و همکاری بین بخشی دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان با یکدیگر بویژه در انجام پروژه های عمران شهری و زیربنایی را خواستار شد.

در ادامه محمد علی زاده رئیس امور بهره برداری شرکت گاز استان هرمزگان نیز به بیان گزارش عملکردی از فعالیت های شرکت گاز در شهرستان پرداخت و گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی در تمامی محلات شهر بندرخمیر انجام شده است.

وی در ادامه تعداد انشعابات نصب‌شده در شهر بندرخمیر نسبت به جمعیت این شهر را خیلی کم عنوان کرد و اظهار نمود: گرچه اخذ انشعاب و لوله کشی گاز ساختمان هزینه هایی را در بر دارد اما با توجه به ارزان بودن قیمت این انرژی ، هزینه مصرف ماهیانه خانوارها قطعا برای هر دوره ناچیز خواهد بود.

این مسوول در ادامه گفت: با توجه به پرخطر بودن صنعت گاز، درخواست داریم هرگونه عملیات حفاری و عمرانی در سطح شهر بندرخمیر که زیر ساخت های شرکت گاز را تحت تاثیر قرار می‌دهد با هماهنگی اداره گاز شهرستان صورت گیرد.

وی افزود: شماره ۱۹۴ و همچنین تلفن ثابت ۳۳۲۳۶۷۵۱ امداد گاز به این امر اختصاص یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز