معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

اقلام ضروری و کالاهای اساسی در هرمزگان تامین و ذخیره سازی شده است

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۴:۰۱
کد خبر: ۱۱۰۸۱۹۳
اقلام ضروری و کالاهای اساسی در هرمزگان تامین و ذخیره سازی شده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: کالاهای اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز در هرمزگان به مقدار لازم تا پایان سال جاری تامین و ذخیره سازی شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ایرج حیدری در جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با حضور فرمانداران با اشاره به اهمیت تامین اقلام ضروری، عنوان کرد: اقلام ضروری و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم هرمزگان به مقدار کافی تامین و ذخیره سازی شده است.
 
وی گفت: کالاهای ضروری ذخیره سازی شده تا پایان سال جاری جوابگوی نیاز استان است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی فعال در زمینه تولید اقلام ضروری از جمله کارخانه روغن حیات هرمزگان با تامین مواد اولیه با ظرفیت مناسب در حال فعالیت هستند.
 
حیدری با تاکید بر تشدید نظارت ها، افزود: فرمانداران نظارت خود بر تامین و توزیع کالاهای ضروری را تشدید کنند تا از هرگونه تخلف در بازار این محصولات پیشگیری شود.
 
وی افزود: اولویت تامین کالاها در بخش های مختلف تولیدی تامین نیاز بازار استان است و در صورت مازاد تولید واحدها می توانند با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان اقدام به ارسال محصولات تولیدی به سایر استان ها و یا صادرات محصول نمایند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: روند عرضه سیمان به بازار استان سرعت بیشتری گیرد تا در مسیر ساخت و سازها در استان خللی ایجاد نشود.
 
حیدری اظهار داشت: با توجه به افزایش ساخت و سازها در هرمزگان در فصل زمستان با حاکم شدن شرایط مناسب آب و هوایی، لزوم افزایش عرضه در بازار این محصول را برای جلوگیری از هرگونه کمبود احتمالی دوچندان است.
 
وی تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید در کارخانه سیمان هرمزگان، وجود شرکت و شبکه حمل و نقل قوی سیمان و حذف واسطه ها از مسیر توزیع این محصول می تواند نقش بسزایی در مدیریت تامین و عرضه سیمان در هرمزگان ایفا کند.

 

نظر شما