در راستای تسریع فرآیند صادرات و واردات صورت گرفت:

آغاز رایزنی های اتاق بازرگانی بندرعباس با بانک مرکزی

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۲:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۹۷۷۴
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از پیگیری ها و رایزنی های اتاق برای اجرای مصوبه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی در راستای حضور نماینده ای از بانک مرکزی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمدرضا صفا در این رابطه اظهار داشت: اتاق بازرگانی بندرعباس با ارسال نامه ای به رییس بانک مرکزی خواستار اجرای مصوبه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی در استان شد.

وی یادآور شد: با توجه به مصوبه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری و تنی چند از وزرا در استان برگزار شد، مقرر گردید با یک نماینده از بانک مرکزی در استان حضور یابد.

صفا تاکید کرد: حضور یک نماینده از بانک مرکزی در استان که در سی و هفتمین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی نیز  مجدد طرح شد می تواند تاثیرات شگرفی در تسریع فرآیند واردات و نیز رفع مشکل تجار و بازرگانان که نیاز به مراجعه حضوری به بانک مرکزی برای پیگیری ارزی خود دارند، داشته باشد.

یادآور می شود پیگیری اتاق بازرگانی بندرعباس که مطالبه گری را اولویت نخست خود قرار داده است نویدبخش آینده ای روشن و هدفمند در ابعاد اقتصادی استان است.

 

نظر شما