رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس خبر داد:

راه‌اندازی بازارچه محلی در محله آیت‌الله غفاری بندرعباس

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۵۳:۳۶
کد خبر: ۱۱۱۰۱۵۸
راه‌اندازی بازارچه محلی در محله آیت‌الله غفاری بندرعباس
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس، از راه‌اندازی بازا چه محلی در محله آیت‌الله غفاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمد ملایی‌نسب در این ارتباط اظهار کرد: این بازارچه با هدف اشتغالزایی، خرید آسان و دسترسی مردم محله به مایحتاج روزانه در حال راه‌اندازی است.

وی افزود: کاهش سفرهای درون‌شهری نیز یکی دیگر از اهداف مهم در راه‌اندازی این بازارچه محله‌ای است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس ادامه داد: اهمیت بازارچه های محلی در زندگی شهروندان و همچنین توسعه بازارچه های محلی جزو اولویت های کاری سازمان محسوب می شود.

ملایی‌نسب تاکید کرد: بازارهای دوره‌ای و محله‌ای از قدیم دارای نقشی عمده و اساسی در افزایش رضایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بوده است، به همین منظور، بازارهای محلی می‌توانند به عنوان مناسب‌ترین مکان برای فروش محصولات و تولیدات محصولات بومی مورد استفاده عموم قرار بگیرد.

وی با اشاره به طرح ساماندهی و توانمند سازی بازارچه های محلی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: در همین راستا، ۱۳ غرفه با همکاری و هماهنگی شهرداری منطقه دو و دفتر قرارگاه طرح تحول محلات بسیج ایحاد شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس از اشتغالزایی برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم در این بازارچه خبر داد و گفت: در صورت استقبال شهروندان، این سازمان آمادگی دارد این طرح را، در سایر محلات نیز اجرا کند.

ملایی‌نسب با تاکید بر اینکه حمایت از اشتغال خرد یکی از اهداف مهم این سازمان است، گفت: در این بازارچه به غیر از ارزاق عمومی، صنایع دستی تولید شده توسط ساکنین محله نیز عرضه می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز