معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

مشکلی در تامین و توزیع روغن خوراکی استان نداریم

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۰۷۶۸
مشکلی در تامین و توزیع روغن خوراکی استان نداریم
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان، از تامین و توزیع روغن خوراکی، استان خبر داد و افزود: در تامین و توزیع این نوع کالا مشکلی نداریم.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد عباسی اظهار داشت: مواد اولیه تولید، به کارخانه حیات هرمزگان تخصیص داده شد و تامین و توزیع این کالای اساسی با برنامه ریزی صورت گرفته در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی بیان داشت: درحال حاضر نمایندگی‌های پخش از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف، اقدام به توزیع روغن نباتی می‌کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان یادآور شد: اولویت برای توزیع روغن با فروشگاهها و سوپرمارکتهایی است که در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده اند.

عباسی ادامه داد: تنها کارخانه روغن نباتی حیات هرمزگان که تنها تولید کننده روغن نباتی در استان است، به صورت سه شیفت در حال تولید روغن می‌باشد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان با اشاره به رصد و پایش مستمر روند تامین و توزیع کالاهای اساسی به‌ویژه روغن نباتی در شرایط فعلی، بیان داشت: شهروندان هرگونه کمبود کالای یادشده را با ذکر مکان به سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام نمایند تا نسبت به گزارش‌های مردمی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، همکاران ما نسبت به تامین روغن آن منطقه سریعا اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز