مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک خبر داد:

کشف یک هزار و ۴۱۵ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در جاسک

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۱۱۲۴
کشف یک هزار و ۴۱۵ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در جاسک
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: طی سه ماهه سوم سال جاری، شبکه بهداشت و درمان جاسک فعالیت های بهداشت محیطی خود را با شدت ادامه داده و بر رعایت مقررات و موازین بهداشتی اصناف، نظارت مستمر داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمدپور افزود: در این بازده زمانی، 3 هزار و 334 بازدید از واحدهای صنفی انجام شده که ۲۹۳ بازدید مشترک بوده است که در نتیجه این بازدیدها، ۴۴ واحد متخلف پلمب شد و ۲۴ واحد صنفی نیز به مراجع قضایی معرفی گردید که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته رشد ۵ برابری داشته است؛ در این بین برای ۲۰۷ واحد صنفی اخطاریه صادر شده است. همچنین طی این مدت یک هزار و 415 کیلوگرم مواد غذایی مختلف غیر بهداشتی توسط کارشناسان سلامت محیط شهرستان جاسک کشف و معدوم گردیده است.

وی با بیان این مطلب که نظارت ها، بازدیدها و اقدامات انجام شده شبکه بهداشت و درمان جاسک به نسبت سال گذشته در این بازه زمانی، بیش از ۴ برابر افزایش داشته، خاطر نشان کرد: بازدیدها و نظارت ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و با واحدهای متخلف برخورد می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک، از مردم و اصناف مختلف خواست پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و از شرکت در تجمعات و دورهمی ها خودداری کنند و هنگام مراجعه به مکان های عمومی، از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری را رعایت نمایند.

 

نظر شما