معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد هرمزگان خبر داد:

راه‌اندازی سامانه جامع مزیت سنجی شغلی در کمیته امداد استان

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۲۱۰۵
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان، از راه‌اندازی سامانه جامع مزیت سنجی شغلی باهدف شناسایی ظرفیت‌ها و مزیت‌های شغلی در کمیته امداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا خسروانی در این خصوص گفت: در این سامانه اولویت‌بندی کسب‌ و کارهای موجود در هر شهرستان بر اساس بوم منطقه، آب و هوا، توان و ظرفیت سرزمینی، ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی و موقعیت جغرافیایی رتبه‌بندی شده تا نقشه راه مناسبی جهت شروع یا توسعه کسب‌وکارهای مناسب برای علاقه‌مندان و کارآفرینان استان باشد.

وی افزود: کسب‌وکارهای دارای مزیت در رسته‌های شغلی مختلف همچون صنعت، خدمات، صنایع‌دستی، صنایع غذایی، باغداری، طیور، دامداری، صنایع تبدیلی و تکمیلی، زراعت و شیلات در این سامانه به تفکیک هر شهرستان از استان هرمزگان تدوین و اولویت‌بندی شده است.

این مقام مسئول سامانه جامع مزیت سنجی شغلی شهرستان‌ها را راهکاری مؤثر برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان و سبب افزایش بهره‌وری سرمایه‌گذاری در استان دانست و گفت: کارآفرینان، فعالان کسب‌وکار و دستگاه‌های اجرائی استان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از مزیت‌های شغلی هر شهرستان‌ استان هرمزگان به سامانه جامع "مزیت سنجی شغلی" کمیته امداد به آدرس www.maziyatjob.emdad.ir مراجعه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز