به همت اتاق اصناف و بازرگانی بندرعباس:

آئین گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دلها در بندرعباس برگزار شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۴۸۸۸
به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به همت اتاق اصناف مرکز استان، اتاق بازرگانی بندرعباس و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و سازمان بسیج اصناف استان، آئین گرامیداشتی در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در ابتدای این مراسم که با حضور بهنام نیک منش معاون بازرسی اتاق اصناف ایران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای بازرسی اتاق اصناف مرکز هرمزگان با بیان اینکه وقوع شهادت سردار دلها و از دست دادن چنین شخصیت والایی؛ نه تنها در باور ایرانیان بلکه جهانیان نمی‌گنجد، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری؛ مکتب سلیمانی تا انقلاب حضرت مهدی موعود (عج) تداوم می یابد و به نسل‌های آینده منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که ویروس منحوس کرونا، جهان را درگیر کرده است اما در اقصی نقاط ایران و جهان، اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سیلمانی به صورت خودجوش گرامی داشته شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان تصریح کرد: شهید سلیمانی برای همه ما، نماد آزادگی است، شهید سلیمانی، مسیر روشنی را پیش روی همه ما قرار داد.

قاسمی بیان داشت: به برکت شجاعت ها و رشادت های شهید سلیمانی و امثال ایشان، جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان از قدرت، امنیت و اقتدار بسیار بالایی برخوردار است درحالی که برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس که خود را قدرتمند می نامند از این نعمت ها بی بهره هستند.

سردار سالاری: شهید سلیمانی از هیچ چیز جز خدا نمی ترسید

سردار اباذر سالاری نیز ضمن تسلیت ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید بزرگوار، از دوران جوانی، عمر خود را وقف خدمت در مسیرهای سخت اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب کرده بود.

شهید سلیمانی با اخلاص در عمل، هشت سال در صحنه های سخت دفاع مقدس و جبهه‌های حق علیه باطل در کنار سایر رزمندگان جنگید و اجازه نداد حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به تصرف دشمن بعثی درآید.

وی با بیان اینکه به تعبیر مقام عظمای ولایت؛ سردار دلها یک شهید زنده بود، افزود: بعد از دفاع مقدس و زمان حضور شهید سلیمانی در کرمان و سیستان، جمعی از دوستان خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شده و التماس دعا و طلب شفاعت می کنند اما رهبر معظم انقلاب در جواب‌شان می‌فرمایند از حاج قاسم بخواهید که شما را شفاعت کند و بیانگر جایگاه و مقام والای سردار دلهاست.

فرمانده سپاه امام سجاد(عج) به رابطه مراد و مرید بین حاج قاسم و رهبر معظم انقلاب اشاره و ابراز داشت: عمر خود را در طبق اخلاق گذاشت و به مردم خدمت کرد. نگاه های شهید سلیمانی خاص بود و طبق شنیده ها؛ کرامات بزرگی از تواضع، رفتار، اخلاص و خداباوری ایشان وجود دارد.

سردار سالاری ادامه داد: شهید سلیمانی از هیچ چیز جز خدا ترس و واهمه نداشت و بیانات، سخنان آن شهید خطاب به آمریکایی ها و موضع وی در مقابل استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار، در دنیا بی نظیر است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی آنقدر به صورت نحس آمریکایی ها و اسرائیلی ها سیلی زده بود که سالها طول می کشد تا فراموش کنند. هیمنه استکبار در آبهای نیلگون خلیج فارس شکسته شد و شاهد خرد شدن آمریکایی ها در نزدیکی استان هرمزگان بودیم.

گفتنی است، تجلیل از خانواده شهدای بازرسی اتاق اصناف استان؛ جواد ذاکری مدیر بازرسی اتاق اصناف جاسک و محسن قائدی هنگامی بازرس اداره بازرسی اتاق اصناف مرکز هرمزگان، تقدیر  از عبدالمجید جلالی رئیس اتاق اصناف مرکز هرمزگان، محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس و همچنین رئیس سازمان صمت پارسیان، تجلیل از تولیدکننده برتر ماسک سه لایه در استان هرمزگان و قدردانی از خانواده شهید ضعیفی از شهدای شاخص سازمان صمت از دیگر برنامه های جانبی این آئین گرامیداشت بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز