مدیرکل تعاون و کار هرمزگان:

کارگران و بازنشستگان متقاضی مسکن ملی نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام کنند

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۴:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۴۹۰۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: متقاضیان طرح اقدام مسکن ملی شامل کارگران ، بازنشستگان و جامعه هدف که شرایط آنها احراز شده، چنانچه تاکنون موفق به افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه نشده اند، در فرصت اندک باقی مانده، نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هادی ابراهیمی افزود: زمان واریز اولیه و تکمیل موجودی این متقاضیان تا 5 دی ماه بود که با مذاکرات صورت گرفته بین وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی، این زمان برای جامعه هدف تمدید شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 32  نفر از  کارگران، بازنشستگان و سایر گروههای هدف استان، شرایط آنها پس از استعلام از سامانه های مختلف برای برخورداری از مزایای طرح اقدام ملی مسکن احراز شده است، اظهار داشت: تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروههای هدف،  مشمول متقاضیانی خواهد شد که پرداخت اولیه آنها کامل شده باشد.

ابراهیمی، با اشاره به تسهیلات ویژه به کارگران در طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه‌ وزارت تعاون و کار با راه و شهرسازی، فارغ از تمام امتیازات و تسهیلات ارائه شده در طرح مسکن ملی، امتیازات ویژه‌ و تسهیلات خاصی به کارگران داده می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز