مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

انجام ۳۲۳ عملیات امدادی توسط جمعیت هلال احمر استان

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۴:۵۹
کد خبر: ۱۱۱۵۰۳۸
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، از انجام ۳۲۳ عملیات امدادی در ۹ماهه سال جاری توسط تیم‌های امدادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، مختار سلحشور در تشریح عملکرد ۹ ماهه حوزه امداد جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت:تیم های  امدادی مستقر در پایگاه امداد جاده ای و دریایی جمعیت هلال احمر استان در ۹ ماهه سالجاری۳۲۳ عملیات امدادی انجام داده و ۱۳۵ نفر از مصدومان حوادث جاده ای نجات داده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد عملیات؛۱۳۳ مورد عملیات امداد جاده ای بوده که نجاتگران پایگاههای امداد جاده ای مستقر در محورهای مواصلاتی به محل حادثه اعزام شده و ضمن مداوای سرپایی ۴۳نفر از مصدومان حوادث در سر صحنه تصادف و۹۲  نفر  از زخمی های حوادث جاده ای را بعد از انجام اقدامات و کمکهای اولیه و تثبیت حالشان به نزدیک ترین مراکز درمانی جهت ادامه درمان اعزام نموده اند.

سلحشور گفت : در طول ۹ ماهه  سالجاری نجاتگران هلال احمر به حوادث متعدد و متنوعی از خدمات شهری ،دریایی ، ساحلی، زلزله، سیل و آبگرفتگی، خدمات حضوری، صنعتی و کارگاهی و کوهستان رسیدگی کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با اشاره به پرواز بالگرد هلال احمر برای امدادرسانی به برخی حوادث گفت: بالگرد هلال احمر در طول ۹ ماهه نخست سال جاری۱۱ سورتی پرواز امدادی داشته است.

وی با اشاره به بهره گیری از خودروهای نجات در عملیاتهای امدادی گفت : با استفاده از تجهیزات خودروهای نجات بالغ بر ۱۷ نفر عملیات رهاسازی مصدومان گرفتار در تصادفات انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز