رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس خبر داد:

اجرای دیوارنگاری و نصب المان با موضوع مهدویت در بندرعباس

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۵:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۵۷۱۸
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس از نصب المان مهدویت و پاکسازی آلودگی های بصری با اجرای دیوار نگاره با موضوع مهدویت در جداره های سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مصطفی خادم اظهار کرد: با هدف آراستن سیما و منظر شهری به نام مقدس امام زمان (عج)، بازسازی چشم اندازهای عمومی، رفع تنش های بصری، زیبا سازی و تلطیف جداره های شهری، این سازمان نسبت به نصب المان و دیوارنگاری با این موضوع اقدام کرده است.

وی ادامه داد: به همین منظور تاکنون ۴۵۰ متر مربع نقاشی دیواری در سطح شهر بندرعباس اجرا شده و این طرح تا پایان سال جاری نیز ادامه دارد.

خادم با بیان اینکه المان مهدویت به شکل کره زمین استوار و ایستاده بر ستون طراحی و اجرا شده است، خاطر نشان کرد: این سازه بر پایه‌ای به ارتفاع هفت متر و کره‌ای مزین با متن لبیک یا مهدی(عج) به اجرا در آمده است.

وی افزود: این المان با نقشه کره زمین و پنج قاره بر مبنای وجود و حضور امام عصر بر کره‌ی خاکی طراحی شده است.

این‌ مسئول در ادامه با اشاره به متحرک و منور بودن این المان، اظهار کرد: به علت مصرف بهینه برق و کم مصرف بودن، این المان قابلیت روشنایی با لامپ های ال ای دی را دارد.

اضافه می شود؛ فعالیت های نصب المان و دیوار‌نگاری با موضوع مهدویت توسط سازمان سیما منظر با همکاری بنیاد شهید استان و بنیاد مهدویت انجام شده است.

نظر شما