معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

نرخ قیمت سیلندر۱۱ کیلوگرمی گاز خانگی ۱۲۵ هزار ریال می باشد

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۶۷۹۲
نرخ قیمت سیلندر۱۱ کیلوگرمی گاز خانگی ۱۲۵ هزار ریال می باشد
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، گفت: سیلندر گاز مایع 11 کیلویی با نرخ مصوب 125 هزار ریال درسطح استان توزیع می شود و عرضه با نرخ بیشتر ازآن تخلف است. 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،عبدالرضا پیروی منش افزود: با توجه به برگزاری گارگروه تنظیم بازار کشور و احتساب هزینه فرآیند بازسازی و جایگزینی و همچنین هزینه های توزیع، مالیات بر ارزش افزوده نرخ مصوب سیلندر گاز اعلام گردید که در این راستا تیم های بازرسی در حال گشت زنی و نظارت بر فروش سیلندر گاز در سطح استان هستند که در صورت مشاهده تخلف با فروشندگان برخورد شده و با تشکیل پرونده به مراجع قانونی ارجاع داده می شود.

وی بیان داشت: شهروندان می توانند با گرفتن کد اشتراک سیلندرهای گاز خانگی از خدمات شرکت ها بهره مند شوند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نرخ انواع سیلندر گاز 2کیلوگرمی 30 هزار ریال، سیلندر گاز 5کیلوگرمی 65 هزار ریال، سیلندر گاز 11کیلوگرمی 125 هزار ریال، سیلندر گاز 25کیلوگرمی 255 هزار ریال، سیلندر گاز 33کیلوگرمی322 هزار ریال، سیلندر گاز 45کیلوگرمی 420 هزار ریال و سیلندر گاز 50کیلوگرمی را 442 هزار ریال اعلام نمود.

پیروی منش اظهارداشت: با همکاری مردم می توان بسیاری از تخلف های صنفی و اقتصادی را شناسایی کرد و با مجازات متخلفان نیز زمینه وقوع تخلف را در جامعه کاهش داد.

وی در پایان عنوان کرد: سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان آماده پاسخگویی به شکایت های مردمی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز