مدیرعامل منطقه ویژه انرژی بر پارسیان:

ظرفیت های عظیم منطقه ویژه پارسیان معرفی شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۷۳۳۲
ظرفیت های عظیم منطقه ویژه پارسیان معرفی شود
اعضای هیئت مدیره و هیئت موسس انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با دکتر سید علی اصغر علامه مدیرعامل و جمعی از مدیران منطقه ویژه انرژی بر پارسیان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، در این دیدار دکتر سید علی  اصغر علامه مدیرعامل منطقه ویژه انرژی بر پارسیان با ابراز خرسندی از برگزاری نشست گفت : خودم را از خانواده رسانه میدانم و نزدیک چهارده سال است در این عرصه فعالیت دارم . لذا از مجموعه رسانه جدا نیستم . وآمادگی کامل برای تقویت تعامل با رسانه ها را داریم .

مدیرعامل منطقه ویژه انرژی بر پارسیان افزود : خبرنگاران مظلوم ترین قشر در بین اقشار جامعه هستند و کسانی که در این حوزه فعالیت دارند ،عاشقانه ، مخلصانه این راه را ادامه می دهند .  

لذا انتظار ما از رسانه ها  و اهالی رسانه که همواره وجدان سرلوحه کارشان بود ه و هست اینست که  نسبت به معرفی ظرفیت های این منطقه و کارهایی که در حال انجام است همراهی و تعامل لازم را داشته باشند .  اعتقاد دارم اگر قدر منطقه  ویژه در هرمزگان دانسته شد در کشور موفق خواهیم شد . هرمزگان به واقع ایران کوچک است .

دکتر علامه با اشاره به وضعیت اشتغال در منطقه تصریح کرد : حدود نود درصد از کارکنان منطقه بومی هرمزگان هستند .و قطعا با توسعه سرمایه گذاریها می توان به اقتصاد و اشتغال استان کمک کرد . و در این راه از مشاوره های اهل فن استفاده کرده و خواهم کرد . در این شصت روزه تمام تلاش براین بوده که توان خود را برای توسعه  سرمایه گذاری و بهبود شرایط بکار گیریم . 

وی با ابراز امیدواری از آینده منطقه ویژه پارسیان گفت : شما تصور کنید اگر چند کارخانه پتروشیمی در این مجموعه ایجاد شود چه تحول بزرگی در حوزه اشتغال و اقتصاد هرمزگان رقم می خورد . پس باید همه باید کمک کنیم تا این ظرفیت ها به فعل تبدیل شود . 

هدف انجمن صنفی روزنامه نگاران اعتلای نام هرمزگان است 

غلامعباس شمس الدینی عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان  در این نشست ضمن قدردانی از برگزاری این نشست گفت : خوشحالیم  می شویم، شرایط به گونه ای پیش رود که منافع منطقه ویژه پارسیان به بهبود شرایط اقتصادی و اشتغال  استان هرمزگان بینجامد . 

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان  با ارائه گزارشی از روند فعالیت این تشکل افزود : انجمن صنفی با بیش از یکصد عضو و هفتاد رسانه استان فعالیت خود را از سال 1396آغاز کرده است . این تشکل به پشتوانه اعضا پتانسیل فوق العاده ای برای معرفی دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف به ویژه صنعتی و اقتصادی است . چون هدف این مجموعه اعتلای نام هرمزگان است 

شمس الدینی با انتقاد از عدم ارتباط مناسب و دوسویه با رسانه ها تصریح کرد : سئوال مهم اینست آیا اهمیت منطقه ویژه برای مردم هرمزگان قابل لمس است .برای شهروندان پارسیانی چقدر این منطقه عظیم شناخته شده است . به نظر می رسد در حوزه معرفی ظرفیت های منطقه ویژه پارسیان باید تدبیری نو اندیشیده شود .و راه حل هم تقویت تعامل با اصحاب رسانه است . 

وی تبیین نقش منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در توسعه اقتصادی و اشتغال  استان را یک ضرورت دانست و گفت : مادام که این نقش تبیین نشود نمی توان به موفقیت و دلبستگی مردم به این مجموعه عظیم امیدوار بود . 

آماده تعامل و همراهی با منطقه ویژه اقتصادی پارسیان هستیم 

حسین روحی دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران استان در این نشست با قدردانی از همراهی مدیر عامل اسبق منطقه انرژی بر پارسیان با رسانه ها گفت : اینکه مدیری از مرکز به احترام خبرنگاران هرمزگانی در جمع آنان حاضر شود چیزی جز احترام نیست . خبرنگاران بدنبال منافع اقتصادی و مالی صرف نیستند . رسانه های هرمزگانی منصف و البته مظلوم هستند چرا که هر موقع به آنها نیاز بوده مورد توجه قرار گرفته اند و هر موقع نیازی احساس نشده ، رسانه ها را رها کرده اند . 

دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان افزود : ما آماده تعامل با این مجموعه عظیم هستیم اگر اراده ای برای استفاده از ظرفیت انجمن وجود داشته باشد . 

روحی با تاکید بر بهره گیری از توان رسانه های استان در راستای معرفی ظرفیت های منطقه تصریح کرد : هدف از این نشست همین موضوع است که بتوانیم یک فرایند صحیحی را در راستای افزایش تعاملات تعریف کنیم . 

نظر شما