رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه خبر داد:

توزیع ۱۵۰۰ بسته لوازم تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند بندرلنگه

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۳:۴۷
کد خبر: ۱۱۱۷۵۰۵
توزیع ۱۵۰۰ بسته لوازم تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند بندرلنگه
رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه گفت: از ابتدای مهر ماه 99 تا کنون، با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تعداد 1500 بسته لوازم تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بندرلنگه توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد ذاکری در این خصوص گفت : از ابتدای مهر ماه 99 تا کنون، با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تعداد 1500 بسته لوازم تحصیلی به ارزش 375 میلیون تومان بین دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بندرلنگه توزیع شد.

وی افزود: ارزش هر بسته تحصیلی 250 هزار تومان و شامل کیف، جامدادی، دفتر، خودکار، خط کش و گونیا که با رعایت پروتکل های بهداشتی بین دانش آموزان نیازمند بندرلنگه ای توزیع شده است.

ذاکری ادامه داد: همچنین در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند برای حضور در کلاس های مجازی، با همکاری و کمک خیرین تعداد 172 دستگاه تبلت ایرانی به ارزش 516 میلیون تومان به آنان اهدا گردید.

رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه یادآور شد: در حال حاضر دوهزار و 304 دانش آموزان و 71 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان بندرلنگه هستند که این نهاد در تلاش است با هم افزایی و مشارکت خیرین، کمک های خرد مردم و اعتبارات دولتی، زمینه برخورداری از امکانات تحصیلی و پله های ترقی این عزیزان فراهم نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز