مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس خبر داد:

لایروبی خورها با همکاری دستگاه های مربوط میسر می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۷۵۹۴
مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس، گفت: لایروبی خورهای محدوده منطقه یک شهرداری نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌ها است که متاسفانه همکاری‌های لازم صورت نمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهدی رنجبری  به همراه بازماندگان معاون عمران و امور زیربنایی شهردار بندرعباس و حسن زاده مدیر کل بحران استانداری هرمزگان از روند لایروبی خور سنگ کن بازدید کرد.

وی در این بازدید خاطر نشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و احتمال بارندگی شهرداری اقدام به لایروبی خور ها و پاکسازی آن کرده است.

رنجبری با تاکید بر اینکه در لایروبی خور های سطح شهر، سایر دستگاه‌های اجرایی نیز باید با شهرداری همکاری نمایند بیان داشت: متاسفانه تاکنون هیچگونه همکاری از سوی دستگاه‌ها انجام نشده،و شهرداری به تنهایی و با ظرفیت های موجود اقدام به لایروبی و پاکسازی خورها کرده است.

مدیر منطقه یک شهرداری با اشاره به اینکه گستردگی خدمات ارائه شده از سوی شهرداری به شهروندان و محلات زیاد است یادآور شد: به همین دلیل حضور سایر دستگاه‌های اجرایی در اجرای بعضی از خدمات شهرداری لازم و ضروری است.

رنجبری در بازدید از خور سنگ کن گفت: این خور در مقایسه با سایر خورهای محدوده منطقه یک از شرایط نامساعد‌تری برخوردار است، و باید در جهت پاکسازی و اصلاح مشکلات آن اقدامات سریع و بموقع انجام شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور مسئولین شهرداری بندرعباس و استانداری در جهت پیگیری روند لایروبی خور ها اظهار داشت: امیدواریم با تلاش های همکاران در مجموعه شهرداری شرایطی را فراهم کنیم که در صورت بارندگی‌های زیاد مشکلاتی برای شهروندان ایجاد نشود.

نظر شما