افتتاح کلینیک طب کار شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۸۲۶۴
افتتاح کلینیک طب کار شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس
رئیس مرکز خدمات درمانی و طب کار شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از اجرای طرح توسعه و تجهیز درمانگاه و افتتاح کلینیک طب کار این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حمیدرضا مرادی در این باره بیان داشت: با اجرای طرح توسعه و تجهیز درمانگاه و افتتاح کلینیک طب کار شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس زمینه برای خدمات‌دهی بهتر و باکیفیت‌تر به کارکنان این پالایشگاه فراهم شد.

وی ادامه داد: در طرح توسعه و تجهیز درمانگاه و کلینیک طب کار پالایشگاه، آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و مولکولی، رادیولوژی، حمام سوختگی، سونوگرافی، رادیولوژی، تریاژ، مطب پزشک، دندان‌پزشکی، مشاوره قلب، ادیومتری، اسپیرومتری و ... در نظر گرفته ‌شده‌ است.

رئیس مرکز خدمات درمانی و طب کار شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس ابراز کرد: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و مولکولی با انجام آزمایش‌های آنتی‌بادی، هورمونی و سینوسی نیازهای درمانی کارکنان را تأمین خواهد کرد و پس از نصب تجهیزات موردنیاز تست آنتی‌بادی را نیز در آزمایشگاه این مرکز انجام خواهیم داد.

وی افزود: رادیولوژی این درمانگاه نیز در حال طی کردن مراحل نهایی راه‌اندازی است و حمام سوختگی با وان‌های ویژه نیز راه‌اندازی خواهد شد تا در صورت نیاز خدمات شایسته‌ای را به بیماران ارائه کند.

در ادامه امین ضمیری سرپرست مدیریت درمان، بهبود روابط کار و مددکاری شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس نیز خاطرنشان کرد: آزمایش‌های ادواری طب کار و ارزیابی روان‌شناختی، معاینات و تست‌های روان‌شناختی در این پالایشگاه انجام می‌شود.

وی افزود: ارزیابی‌های روان‌شناختی بر اساس ویژگی‌های هر واحد و سمت سازمانی در انتخاب صحیح فرد و شغل مناسب، بسیار مؤثر و کارساز خواهد بود.

ضمیری در پایان گفت: توسعه و تجهیز این درمانگاه گامی اساسی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس با کاهش بار مراجعات به مراکز درمانی شهر بندرعباس خواهد بود.

نظر شما