پایان ماراتن مهیج بولینگ کارکنان شهرداری بندرعباس

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۸۸۶۵
پایان ماراتن مهیج بولینگ کارکنان شهرداری بندرعباس
رقابت‌های بولینگ ویژه کارکنان شهرداری که به میزبانی شهرداری منطقه یک برگزار شد با قهرمانی فرشته نصیری در بخش بانوان و امید امامدادی در بخش اقایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،در این رقابت‌ها که به مدت ۲ روز و از شنبه بیستم دی ماه در سالن توسکا برگزار شد، ۱۴۸ ورزشکار در قالب ۳۴ گروه به رقابت پرداختند که از مرحله اول رقابت ها ۲۰ ورزشکار در بخش آقایان و ۱۲ ورزشکار در بخش بانوان به مرحله نهایی راه یافتند.

مسابقات در مرحله نهایی نیز ظهر امروز در حالی برگزار شد که رقابت شدیدی بین شرکت‌کنندگان وجود داشت و در نهایت ورزشکاران برتر معرفی شدند.

در این رقابت ها و در بخش آقایان امید امامدادی با کسب ۳۷۵ امتیاز و مجید خرمدل با ۳۶۲ امتیاز هر دو از سازمان آتش نشانی اول و دوم و محمد امین نخلی با ۳۳۱ امتیاز از شهرداری منطقه یک رتبه های برتر آقایان را از آن خود کردند.

 در بخش بانوان نیز فرشته نصیری با ۲۴۱ امتیاز از شهرداری مرکزی، مرضیه رستمی با ۲۳۵ امتیاز از سازمان حمل و نقل و فوزیه سالاری با ۲۰۴ امتیاز از شهرداری مرکزی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در پایان این رقابت‌ها با حضور فیصل دانش عضو شورای شهر، فرجام دانش، رئیس سازمان آتش‌نشانی، حسین اخلاقی رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری، علی کمالی مسئول ورزش شهرداری منطقه یک و مسلم کریمی مسئول کمیته ورزش شهرداری بندرعباس و جمعی از معاونین سازمان‌ها از نفرات برتر در گروه بانوان و اقایان با اهداء جوایز تقدیر بعمل آمد.

از نکات جالب این مسابقات مهیج، حضور تعدادی از مدیران سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری بود که ضمن رقابت با سایر کارکنان، نتوانستند مقامی کسب نمایند اما حضور آنان باعث ایجاد رقابت شدیدی در بین شرکت کنندگان شده بود.

مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری هر ماه به میزبانی یکی از سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری بندرعباس و با هدف ایجاد شور و نشاط و انگیزه در کارکنان برگزار می شود که تاکنون در چندین رشته برگزار و با استقبال بسیار خوب مواجه شده است.

مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری در بهمن ماه در دو رشته تنیس روی میز و والیبال ساحلی، به میزبانی سازمان فرهنگی ورزشی برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز