معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

موانع واگذاری اراضی پرورش میگو در منطقه کرگان میناب برطرف می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۶:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۹۴۳۱
موانع واگذاری اراضی پرورش میگو در منطقه کرگان میناب برطرف می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، گفت: موانع پیش روی واگذاری اراضی پرورش میگو در منطقه کرگان شهرستان میناب با استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برطرف می شود و به زودی شاهد عملیات اجرایی در محل این اراضی خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات واحد های تولیدی شهرستان میناب، عنوان کرد: شهرستان میناب به عنوان یکی از شهرستان های مهم استان است که از پتانسیل های خوبی در زمینه کشاورزی، شیلاتی و بازرگانی برخوردار است.
 
وی در همین رابطه افزود: شکوفایی پتانسیل های شهرستان میناب در بخش های مختلف مستلزم همراهی و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: استانداری نگاه ویژه ای به شرق استان به محوریت شهرستان میناب دارد و تمامی ظرفیت ها برای رشد و توسعه این خطه از استان بکار گرفته خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: یکی از ظرفیت های مهم شهرستان میناب آبزی پروری است که باید برای افزایش تولید و ایجاد فرصت های شغلی از این ظرفیت به خوبی باید بهره گرفت.
 
حیدری با اشاره به لازم الاجرا بودن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، خاطرنشان کرد: مصوباتی که با محوریت رفع موانع پیش روی واگذاری اراضی پرورش میگو در منطقه در جلسه کارگروه مصوب می شود برای کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط لازم الاجراست و در کمترین زمان ممکن باید عملیاتی شوند.
 
وی با تاکید بر شروع طرح مطالعاتی اراضی پرورش میگو منطقه کرگان، تصریح کرد: شرکت سهامی آب منطقه ای در کمترین زمان ممکن روند طرح مطالعاتی اراضی پرورش میگو منطقه کرگان را برای تسریع در روند وگذاری اراضی و شروع عملیات اجرایی پروژه آغاز کند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین رابطه گفت: سایر دستگاه های اجرایی نظیر محیط زیست و بنیاد مسکن پاسخ به استعلامات مرتبط با واگذاری اراضی پرورش میگو منطقه کرگان شهرستان میناب را تسریع کنند تا در روند عملیات اجرایی پروژه خللی ایجاد نگردد.
 
وی خاطرنشان کرد: سازمان امور اراضی نسبت به واگذاری اراضی به متقاضیان محلی و سازمان نظام مهندسی نسبت به صدور مجوزهای لازم سرعت عمل دهند تا در آینده نزدیک شاهد عملیاتی شدن این طرح مهم باشیم.
 
حیدری با قدردانی از پیگیری های فرماندار ویژه شهرستان میناب در رفع مشکلات بخش تولید شهرستان به ویژه تعیین تکلیف اراضی پرورش میگو منطقه کرگان، گفت: شروع فعالیت های شیلاتی در منطقه کرگان باعث ایجاد اشتغال برای مردم این منطقه و آبادانی آن خواهد شد و تحقق این مهم نیازمند همراهی همگان به ویژه مردم منطقه است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تقدیر از همراهی های دستگاه های نظارتی به ویژه دستگاه قضایی، اظهار داشت: دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه ها حامی بخش تولید بوده است و این رویکرد دستگاه قضایی در سطح ملی، استان هرمزگان و شهرستان میناب قابل تقدیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز