معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق هرمزگان خبر داد:

مصرف برق ادارات به طور مستمر پایش می شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۸:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۹۹۹۴
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، گفت: مصرف برق ساختمان ها و اماکن اداری به طور مستمر حتی پس از ساعات اداری مورد پایش قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهرداد حاجی زاده افزود: کارشناسان این شرکت در ساعات پایانی روز مصرف برق و روشنایی ساختمان های دولتی رامورد بررسی قرار می دهند که در صورت استفاده بی رویه از روشنایی در ساختمان به مدیر دستگاه تذکر داده می شود. در صورت عدم رعایت و استفاده بی مورد از روشنایی، انشعاب آن اداره با هدف مدیریت مصرف برق پس از ساعت اداری و ساعات شب قطع می شود.

وی همچنین گفت: مشترکین دیماندی که انشعاب آنها بالای 30 کیلووات است می توانند با مشارکت در طرح پاسخگویی بار زمستان با این شرکت همکاری نموده و پاداش دریافت کنند. به گفته وی، در این طرح مشترکان دیماندی که مصرف خود را در فصل زمستان مدیریت کنند و طبق الگوی مشخص شده برق مصرف کنند از سوی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان مورد تشویق قرار گرفته و پاداش آنها بر روی قبض برق اعمال می شود.

این مقام مسئول به مشترکین توصیه کرد: باتوجه به سرمای هوا و استفاده از بخاری های برقی برای گرم کردن منازل، مشترکین مدیریت لازم را در استفاده بخاری داشته باشند. به گفته حاجی زاده، هزینه برق در فصل زمستان حدود سه برابر تابستان محاسبه می شود که مشترکان برای کاهش هزینه های برق مصرفی خود در استفاده از وسایل برقی پرمصرف مانند بخاری و آبگرمکن نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد : موثرترین اقدامی که برای عبور موفقیت آمیز از زمستان سال جاری بدون اعمال خاموشی می توان انجام داد صرفه جویی و منطقی تر شدن مصرف مشترکان برق است و باید با صرفه جویی و بدون آنکه سطح رفاه خانواده دچار چالش شود مدیریت های لازم را انجام داد .

حاجی زاده تصریح کرد : با راهکارهای ساده مانند استفاده بیشتر از نور طبیعی و خاموش کردن لامپ های اضافی و استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات کم باری روز می توانیم به علاوه بر صرفه جویی در هزینه های برق مصرفی را هم کاهش دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز