مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

ایده های مطرح معلمان و مدیران خلاق در اتاق فکر اجرایی می شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۰۰۶۲
ایده های مطرح معلمان و مدیران خلاق در اتاق فکر اجرایی می شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، گفت: بهره گیری از توان فکری و خلاقیت فرهنگیان صاحب ایده و نظر، برای پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش استان، یک ظرفیت ارزشمند است و اجرایی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ایرج بیت اللهی در دومین نشست اتاق فکر آموزش و پرورش استان که با مشارکت جمعی از نخبگان فرهنگی برگزار شد، افزود: اتاق فکر آموزش و پرورش محل هم اندیشی و بهره مندی از بهترین روش ها برای ارتقاء شاخص های تعلیم و تربیت است و در این مسیر به نظر همه فرهنگیان و صاحبنظران توجه داریم.

وی تصریح کرد: مدیران و معلمان بهترین مرجع برای دستیابی مسوولان به نقاط قوت و آگاهی از مشکلات و چالش های آموزش و پرورش هستند که قطعا درسایه بهره گیری از نظرات و ایده های آنان می توانیم روند اجرای برنامه ها را در راستای کارآمدی بیشتر نظام آموزشی تربیتی، بهبود ببخشیم.

 وی با تاکید بر اینکه اتاق فکر آموزش و پرورش هرمزگان بدون هر گونه تنگ نظری و سلیقه گرایی، متعلق به همه دلسوزان تعلیم و تربیت است، خاطرنشان کرد: هر معلم و صاحبنظر در حوزه آموزش و پرورش که ایده عملی برای برون رفت از چالش ها و رشد و پویایی آموزش و پرورش دارد در این اتاق فکر عضو است و هدف از تشکیل این ظرفیت نیز کمک به بهبود روند تعلیم و تربیت دانش آموزان استان به عنوان آینده سازان جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین گفت: یکی از مهمترین اهداف ایجاد این اتاق فکر، پیگیری مباحث مطرح شده از سوی دبیرخانه اتاق جهت عملی شدن طرح ها است چرا که صرف حرف و تئوری نمی تواند گره ای از مشکلات را باز کند.

به گفته بیت اللهی، آموزش و پرورش استان همه ایده ها و تجربه ها را به عنوان یک سرمایه فکری در اجرای برنامه ها به کار خواهد گرفت و قطعا در سایه استفاده از خرد جمعی بهتر می توانیم بر مشکلات و چالش ها غلبه کنیم.

این مسوول در پایان با بیان اینکه دامنه سلسله نشست های تخصصی و عمومی با صاحبان فکر و ایده، محدود به این دو جلسه نیست و فراگیر خواهد بود، اظهار امیدواری کرد با برخورداری از پشتوانه عظیم فکری فرهنگیان، پیشکسوتان و دلسوزان تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش استان بتواند در پیشبرد برنامه های خود موفق باشد.

گفتنی است، اولین نشست هم اندیشی مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور جمعی از پیشکسوتان، روسای و معاونان ادوار آموزش و پرورش استان برگزار شد.     

نظر شما