رئیس کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز هرمزگان خبر داد:

تندیس نقره ای وزارت نفت در دستان شرکت گاز هرمزگان قرار گرفت

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۰۸۲۱
تندیس نقره ای وزارت نفت در دستان شرکت گاز هرمزگان قرار گرفت
رئیس کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز هرمزگان گفت:در بین 97 گزارش پایداری شرکت و پالایشگاه های تابعه این وزارتخانه، شرکت گاز استان هرمزگان تندیس نقره ای صنعت نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی در سال 98 را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، بهمن بازگیر، رئیس کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت  گاز هرمزگان ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: پنجمین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت که امروز و با حضور وزیرنفت،مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و سایر مسئولان این وزاتخانه  و مدیران استانی این صنعت به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود:  در پنجمین همایش مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت،  ۹۷ گزارش پایداری ارایه شده  به این وزارتخانه، 2 شرکت گاز استانی،3 پالایشگاه و یک شرکت پتروشیمی موفق به دریافت تندیس طلایی و نقره ای شده اند که یکی از این شرکت ها،شرکت گاز استان هرمزگان می باشد که موفق به دریافت تندیس نقره ای توسط وزارت خانه صنعت نفت شده است.

بازگیر عنوان کرد:  بی شک دریافت این تندیس با حمایت های همه جانبه مدیرعامل،اعضا محترم هیات مدیره و سایر همکاران  در شرکت  گاز استان هرمزگان همراه بوده و این افتخار بزرگ را به خانواده بزرگ این  شرکت تبریک و تهنیت عرض می نمایم

گفتنی است به شرکت و پالایشگاه های برتر ، تندیس و به مابقی  سپاس نامه اهدا شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز