معاون فنی ‌نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد:

بومی سازی سیستم های آرشیوینگ سایت های vts جزایر هرمزگان

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۳۶۳۳۴
بومی سازی سیستم های آرشیوینگ سایت های vts جزایر هرمزگان
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، از اجرای طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی سیستم آرشیوینگ ( ذخیرسازی )سایتهایvts جزایر استان با مشارکت یک شرکت دانش بنیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد رضا پوررجبی با اشاره به انعقاد قرار داد به منظور طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی سیستم آرشیوینگ سایتهایvtsجزایر استان با یک شرکت دانش بنیان اظهارداشت: این امر با تکیه بر دانش متخصصان داخلی و با هدف ارتقاء شرایط ذخیره سازی اطلاعات مرتبط با تجهیزات منصوبه در سایتها و در جزایر استان صورت می گیرد.

این مقام مسئول  گفت: با اجرای این پروژه علاوه بر ذخیر سازی اطلاعات مربوط به تردد شناورها در هسته مرکزی آرشیوینگ استان، کلیه اطلاعات احصاء شده بصورت اختصاصی در محل سایت ها نیز بارگذاری و  ذخیره می شود .

به گفته پوررجبی علاوه بر تامین تجهیزات، طراحی و پیاده سازی، نرم افزار تخصصی ذخیره سازی محلی سنسورها اعم از رادار DF،AIS،VHF  نیز توسط این شرکت دانش بنیان اجرا خواهد شد.

وی اعتبار پیش بینی شده برای انجام این پروژه را 37 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پروژه از بعد طراحی و اجرا کاملا بومی و مراحل ساخت و مونتاژ قطعات و تجهیزات آن نیز در داخل کشور به انجام می رسد.

نظر شما