معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

برگزاری آزمون استخدامی پذیرش بهورز در هرمزگان

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۳۹۳۵۶
برگزاری آزمون استخدامی پذیرش بهورز در هرمزگان
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از برگزاری آزمون استخدامی پذیرش بهورز در سه حوزه بندرعباس، میناب و بندرلنگه با حضور یک هزار و 81 داوطلب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمود حسین پور افزود: داوطلبین به تفکیک حوزه های امتحانی مرکزی بندرعباس: (بندرعباس، رودان، قشم، حاجی آباد و بندرخمیر)، شرق استان میناب: (میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد)، و غرب استان با محوریت بندرلنگه،(بندرلنگه، پارسیان و بستک)  در این آزمون شرکت کردند.

وی بیان کرد: این افراد برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در 257 خانه بهداشت تحت پوشش دانشگاه، با 172 مجوز قراردادی و 85 مجوز پیمانی از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و سایر مراحل گزینش براساس قانون گزینش برای پذیرش رشته شغلی بهورز مطابق جداول شرایط احراز و محل های مورد نیاز (پس ازگذراندن وموفقیت دردوره مصوب آموزش بهورزی ) بکارگیری می شوند.

حسین پور عنوان کرد: این آزمون در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مراکز میناب و بندرلنگه با شرکت یک هزار و 37 نفر داوطلب دارای مدرک دیپلم و 48 داوطلب دارای مدرک فوق دیپلم و لیسانس برگزار شد که از این تعداد 955 نفر زن و 126 نفر مرد بودند.

 

نظر شما