مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

کمترین دغدغه مسائل آموزشی را در شهرستان رودان داریم

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۳:۲۷
کد خبر: ۱۱۴۱۳۶۱
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با همراهی خوب فرماندار، کمترین مسائل آموزشی را در شهرستان رودان داشتیم و قدر دان تلاش و ایثارگری معلمان در شرایط سخت بیماری کرونا و زیست بوم جدید هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ایرج بیت اللهی در دیدار با فرماندار شهرستان رودان با قدر دانی از همراهی وی با اهداف آموزش و پرورش گفت: همراهی خوب شورای آموزش و پرورش موجب شده است کمترین دغدغه و مسائل آموزشی و پرورشی را در این  شهرستان داشته ایم.

وی افزود: همکاری موثر رئیس شورای آموزش شهرستان رودان با آموزش و پرورش بر ما پوشیده نیست و باید نسبت به خدمات انجام گرفته قدردان و سپاسگزار باشیم و نتایج این همکاری در رشد و توسعه این شهرستان تجلی می یابد.

بیت اللهی ادامه داد: حدضر شدن دانش آموزان شهرستان رودان در کلاس‌های حضوری بسیار چشمگیر بوده است و باید قدردان تلاش وایثارگری معلمان در این شرایط سخت بیماری کرونا بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با تاکید بر برگزاری کلاس‌های حضوری، تصریح کرد: برای زندگی در این زیست‌بوم جدید مهیا کنیم و تحقق تمام اهداف آموزشی و پرورشی نیازمند آن هستیم که دانش آموزان به صورت رو در رو با معلمین خود در تماس باشند.

مصطفی غلامپور فرماندار شهرستان رودان در این دیدار گفت اگر به دنبال داشتن جامعه توسعه یافته هستیم باید آموزش و پرورش را به صورت ویژه ببینیم.

وی افزود: از تمام ظرفیت و پتانسیل های شهرستان برای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بیش از پیش دانش آموزان با استعداد این شهرستان، پیشرو در ابعاد علمی استان باشند.

غلامپور اضافه کرد یکی از معضلات آموزشی این شهرستان وجود مدارس تخریبی در این شهرستان است که در چند سال اخیر حرکات بسیار خوبی در زمینه مدرسه سازی انجام شده است.

بنابراین سپاسگزار توجهات فرماندار و آموزش و پرورش رودان هستیم باید به صورت ویژه آموزش و پرورش را ببینیم و تفکر آموزشی و فرهنگی دارید باید با کرونا زندگی کرد و شرایط فعلی را به عنوان یک زیست بوم جدید درک و با آن کنار آمد فرماندار شهرستان رودان نیز گفت آموزش و پرورش شهرستان رودان بسیار خوب عمل کرده است در بازدیدهای سرزده از مدارس که داشته ایم به فعالیت ایثارگرانه معلمان قدردان هستیم برای ساختن جامعه نیازمند توجه به آموزش و پرورش است امکانات مدارس و مدارس تخریبی نیازمند توجه بیشتری است.

نظر شما