فراهم شدن زمینه اشتغال ۶۶ نفر با اجرای طرح یارانه دستمزد در پارسیان

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۶:۵۹
کد خبر: ۱۱۴۱۴۲۸
فراهم شدن زمینه اشتغال ۶۶ نفر با اجرای طرح یارانه دستمزد در پارسیان
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پارسیان، گفت: در راستای اجرای طرح یارانه دستمزد تاکنون زمینه ایجاد اشتغال 66 نفر در شهرستان فراهم شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ادریس دهدار در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان افزود: بمنظور توسعه اشتغال در بنگاههای خرد، کوچک و متوسط مناطق غیر برخوردار و البته بهره مند از ظرفیت های دانش آموختگان دانشگاهی در شرایط بحران اقتصادی،  طرح یارانه دستمزد از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دست اجرا است که بر اساس این طرح به کارآفرینانی که نیروی کار جدید و عمدتا فارغ التحصیل دانشگاهی که شغل اولی هستند را جذب کنند 30 درصد حداقل دستمزد به عنوان یارانه از طرف دولت به مدت یک سال پرداخت می‌شود.
 
وی اضافه کرد: در طرح مشوق بیمه ای نیز 16 نفر جذب بازار کار شدند.
 
دهدار ، میزان مشارکت افراد در طرح کارورزی را 266 نفر و 73 واحد پذیرنده عنوان کرد و گفت: تاکنون37 فارغ التحصیل دانشگاهی از طریق اجرای این طرح، جذب واحد های پذیرنده شده و بیش از 2 میلیارد ریال پرداخت شده است.
 
در ادامه این نشست، فرماندار شهرستان، توجه به موضوع اشتغال و سرمایه گزاری را از اولویت های مهم دستگاه ها ذکر کرد و اظهار داشت: موقعیت ویژه و استراتژیک پارسیان و هم مرز بودن این شهرستان با سه استان و قرار گرفتن در نزدیک ترین نقطه به کشور قطر این منطقه را به یکی از شهرستان های کم نظیر کشور تبدیل کرده است.
 
رضاپور اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد اقدامات خوبی در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خواهیم بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز