مدیر امور دام جهادکشاوزی هرمزگان:

هویت دار کردن دام سبک و سنگین از قاچاق آن جلوگیری می کند

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۴۱۸۸۹
مدیر امور دام جهادکشاوزی هرمزگان، با بیان اینکه هویت دار کردن و پلاک کوبی دام از جمله اقداماتی است که جهت جلوگیری از قاچاق در استان در حال انجام است، ابراز داشت: گواهی حمل و نقل دام نیز جهت جلوگیری از قاچاق توسط سازمان دامپزشکی صادر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، اصلاحی اظهار کرد: این سازمان براساس دستوالعمل هویت گذاری دام و همچنین دستورالعمل حمل و نقل و نگهداری و مبارزه با قاچاق دام موظف به هویت دار کردن و پلاک کوبی دام سنگین و سبک در سطح استان می باشد.

وی افزود: در این راستا از ابتدای سال 97 از مجموعه 42 هزار راس دام شیری سنگین 36 هزار راس و از جمعیت 21 هزارنفر شتر 19 هزار نفر شتر پلاک کوبی شده است.

مدیر امور دام جهادکشاوزی هرمزگان ادامه داد: طبق ابلاغیه دستورالعمل هویت گذاری دام سبک در سال 98 نیز از مجموع یک میلیون و 300هزار راس دام سبک 64 هزار و 500 پلاک کوبی شده و مابقی نیز در دستور کارمی  باشد.

اصلاحی خاطرنشان کرد: هر گونه توزیع نهاده براساس هویت گذاری دام انجام می شود.

مدیر امور دام جهادکشاوزی هرمزگان با بیان اینکه هویت دار کردن و پلاک کوبی دام از جمله اقداماتی است که جهت جلوگیری از قاچاق در استان در حال انجام است، ابراز داشت: گواهی حمل و نقل دام نیز جهت جلوگیری از قاچاق توسط سازمان دامپزشکی صادر می شود.

اصلاحی در پایان خاطرنشان ساخت: براساس دستورالعمل ابلاغی نیز ورود هر گونه دام زنده سبک به استانهای مرزی جهت جلوگیری از قاچاق دام زنده ممنوع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز