برگزاری ۲ مراسم عروسی و یک مراسم عزاداری در جاسک متوقف شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۲:۴۴
کد خبر: ۱۱۴۱۹۰۱
برگزاری ۲ مراسم عروسی و یک مراسم عزاداری در جاسک متوقف شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک، ضمن اعلام خبر توقف برگزاری 2 مراسم عروسی و ممانعت از تجمع در برگزاری یک مراسم عزا در جاسک گفت: دورهمی ها، مهمانی‌ها و تجمات یکی از کانون‌های اصلی شیوع ویروس کرونا و افزایش مبتلایان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالعظیم احمدپور افزود: طی روز گذشته یک مراسم عزاداری که در یکی از روستاهای شهرستان جاسک و در منزل متوفی برگزار شده بود با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی از تجمع افراد در این مراسم جلوگیری شد.

وی افزود: علیرغم توصیه‌ها و تذکرات لازم برای جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی و عزا متاسفانه برخی بدون توجه به خطرات و تهدید سلامت، همچنان اقدام به برگزاری این مراسم در اماکن مختلف بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت جاسک یادآور شد: همچنین در چند روز اخیر از برگزاری ۲ مراسم عروسی نیز در سطح شهرستان جاسک با ارائه آموزش توسط کارشناسان این شبکه و اخذ تعهد از خانواده ها تا تغییر وضعیت بیماری متوقف شد.

احمدپور با اشاره به ورود ویروس جهش یافته کرونا به کشور گفت: با توجه به انتقال سریع تر این ویروس ما همچنان بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی با دقت بیشتر تاکید می‌کنیم و از شهروندان درخواست داریم از برگزاری هر نوع تجمع و دورهمی خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز