بازدید روسای میزقطر و عمان و اتاق بازرگانی بندرعباس از کارخانه تن ماهی در حومه بندرلنگه

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۱:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۶۱۵۳
رییس میز قطر و میز عمان در راستای دستیابی و معرفی بهتر محصولات استان به بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس، این بار از کارخانه تن ماهی در حومه بندرلنگه بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالحمید وطن خواه رییس میز قطر در این نشست که با حضور صندوقچی مدیر کارخانه تن ماهی آتنا همراه بود,  گفت: بازاریابی و دستیابی به بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه کشور قطر و عمان یکی از اهداف مهم اتاق بازرگانی بندرعباس است که با جدیت دنبال می شود.

وطن خواه با اشاره به توان و ظرفیت بالای حوزه آبزی پروری و فرآوری قابل توجه این محصولات در استان، یادآور شد: کیفیت و سلامت بالای محصولات تولیدی هرمزگان در این حوزه در صورت معرفی درست می تواند مورد توجه کشورهایی همانند قطر قرار گیرد که این امر می تواند سبب توسعه این بخش و معرفی هر چه بیشتر استان در فرآوری و بسته بندی آبزیان در استان باشد.

جابری نخیلو رییس میز عمان نیز برای معرفی و بازاریابی محصولات استان در بخش های مختلف به ویژه آبزیان قول مساعد داد و بیان داشت:  ارتباطات اتاق در حوزه بین الملل به بالاترین سطح خود رسیده و بدون شک دستاوردهای بزرگی برای استان به دنبال خواهد داشت.

نظر شما