توسط رییس جمهوری و از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت:

۲ طرح صنعتی در قشم افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۸:۲۵:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۶۶۱۶
۲ طرح صنعتی در قشم افتتاح شد
رئیس جمهور طی مراسمی از طریق ویدئوکنفرانس ۲ طرح صنعتی را در قشم با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی افتتاح کرد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در زمان احداث و اجرای این طرح‌های صنعتی و تولیدی، ۳۰ نفر مشغول به کار شدند که در زمان بهره‌برداری تعداد اشتغال به ۳۷ نفر می رسد.

واحد تولید ماهی خشک و خوراک آبزیان با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ تُن خوراک دام و همچنین ۳۰۰ تُن پودر ماهی در سال افتتاح شد که ۲۰ نفر در آن به طور ثابت فعالیت دارند.

همچنین کارخانه تولید ماسک با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی از دیگر طرح‌هایی بود که امروز افتتاح شد و بهره برداری از آن برای ۱۷ نفر فرصت شغلی ایجاد کرد.

شایان ذکر است؛ ۱۲ طرح شاخص اقتصادی، صنعتی، عمرانی و گردشگری در ۲ بخش سرمایه گذاری دولتی و خصوصی با مجموع اعتبار ۲۰ میلیون دلاری و ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی در مراسمی در اولین پنج‌شنبه سال ۱۴۰۰ توسط رییس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها در زمان ساخت برای یکهزار و ۲۸۶ نفر و پس از بهره برداری برای چهار هزار و ۱۲۲ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز