طرح تجمیع اراضی و ابیاری تحت فشار بخش احمدی با پرداخت خودیاری تکمیل می شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۸:۲۴:۰۸
کد خبر: ۱۱۵۷۶۵۱
طرح تجمیع اراضی و ابیاری تحت فشار بخش احمدی با پرداخت خودیاری تکمیل می شود
سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: طرح تجمیع اراضی و ابیاری تحت فشار در روستای سراح  بخش احمدی با پرداخت 15 درصد سهم خودیاری کشاورزان منطقه تکمیل می شود . 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی اصغر خلیلی در خصوص مطالب درج شده در فضای مجازی در خصوص عقب ماندن اجرای این طرح  اظهار کرد: درسال گذشته و همراستا با برنامه های جهش تولید و با هدف اشتغال پایدار و توسعه کشاورزی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان ، مطالعات  و نقشه برداری طرح تجمعیی سامانه های نوین آبیاری به اتمام رسید و عملیات تسطیح اراضی و حذف درختان پیر و فرسوده و غیر مثمر و غیر اقتصادی در سطح روستای سراح بخش احمدی در شهرستان حاجی اباد انجام شد .

وی ادامه داد : احداث کانال و سیفون انتقال آب و  خرید لوله های اصلی اجرای طرح نیز  انجام شده و اعتبارات لازم جهت یارانه نهال با مشارکت بنیاد برکت نیز به پایان رسیده است و  در صورت تامین مشارکت مردم طبق قانون مابقی پروژه تکمیل می گردد.

خلیلی با بیان اینکه میزان کمک بلاعوض دولت 85 درصد از اجرای طرح می باشد و  برای هر هکتار حداکثر 230 میلیون ریال اعتبار لازم است ،  اضافه نمود : با توجه به ضعف مالی بهره برداران منطقه این سازمان پیگیر کمبود اعتبار از سایر منابع نیز می باشدکه در صورت امکان بدون مشارکت بهره برداران این طرح به اتمام برساند.

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در پایان خواستار همیاری و پرداخت سهم مشارکت بهره برداران جهت تکمیل هرچه زودتر این طرح گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز