دبیر موسسه دوستداران صاحب عصرعج خبرداد: 

برگزاری نشست مهدوی در هفته جوان و به مناسبت نیمه شعبان

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۸:۴۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۵۷۶۵۷
برگزاری نشست مهدوی در هفته جوان و به مناسبت نیمه شعبان
نشست مهدوی درهفته جوان و به مناسبت نیمه شعبان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، زهرا جامعی گفت:به مناسبت آغاز هفته جوان و میلاد حضرت صاحب الزمان ، نشست مهدویت با حضور جوانان و مسئولین با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن کنفرانس پارک علم و فناوری با محوریت مفهوم شناسی و بررسی موانع ظهور برگزارشد.

وی گفت:امیر محمد رضایی زارعی پژوهشگر عرصه مهدویت و سخنران این نشست بود که به بررسی موانع ظهور و پاسخ به شبهات ایجادی از سوی شبکه های معاند در رابطه با اسلام هراسی و تحریفات ایجادی به مباحث اعتقادی،مهدویت و ظهور با بیان مراجع علمی،تاریخی،روایی وهمچنین احادیث پرداخت.

جامعی گفت:بررسی فیلم های هالیوودی که در راستای تحریف ایران و اسلام و با تفکر اسلام ستیزی و اسلام هراسی ساخته شده اند نیز گوشه ای از تحلیل و بررسی نشست بود.

وی گفت:موسسه دوستداران صاحب عصر عج یک سمن فعال درحوزه مهدویت با محوریت فعالیتهای اعتقادی مذهبی،ارزش ها و باورهای دینی و فرهنگ مناظران قائم آل محمداست که درسال ۹۷ پس از اخذ مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان تاکنون بیش از ۳۰ نشست حوزه مهدویت با موضوعات متعدد در دانشگاه های استان و شهرستان داشته است.

دبیر موسسه دوستداران صاحب عصر گفت:برگزاری جشن اغاز امامت حضرت صاحب الزمان، برنامه های هفته تربیت بدنی باحضور ورزشکاران و همچنین برگزاری دوره های تخصصی آموزش نرم افزارهای گرافیکی نیز از برنامه های اجراشده این موسسه طی سال های تاسیس بوده است.

وی افزود:۵مجموعه موشن گرافی با موضوعات ازدواج،اسیب های اجتماعی،سبک زندگی،فضای مجازی و طلاق نیز ازسوی موسسه در سال ۹۹تولید شد که بیش از ۱۰ مجموعه موشن گرافی حوزه جوانان و مسائل ارزشی و اعتقادی برای نیم سال اول سال۱۴۰۰ در دست تولید است که با مراجعه به صفحه اینستاگرامی موسسه میتوانید از محتوای نشست ها و پاسخ به سوالات و موارد مورد بررسی و همچنین برنامه های اجرایی و آینده موسسه مطلع شوید.

ngo_dsa_bn @

زهراجامعی گفت:از زمان تاسیس تاکنون اداره ورزش و جوانان بویژه معاونت امور جوانان آقای مجتبی عامری همیشه همراه و پشتیبان فعالیت ها بوده اند و طی جلسه نشست صمیمی جوانان وسمن ها در روز های سشنبه با مدیر کل ورزش و جوانان نیز شاهد دید مثبت و خوب نسبت به فعالیت های اجرا شده موسسه ازسوی مدیر کل جناب امیاری بودیم که از هر دو بزرگوار کمال تشکر و قدر دانی را داریم .

 

نظر شما