سالی با موفقیت در صنعت نفت و گاز سپری شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۳:۵۶
کد خبر: ۱۱۵۹۰۰۳
سالی با موفقیت در صنعت نفت و گاز سپری شد
شرکت پالایش گاز سرخون و قشم اهداف و برنامه های مربوطه را با موفقیت به اتمام رساند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیرعامل شرکت پالایش گازسرخون و قشم همزمان با روزهای آغازین سال جدید ، گفت: با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی در "سال جهش تولید" اهداف و برنامه های کلان این شرکت در حوزه های مختلف (تولیدپایدار گاز، مسئولیت های اجتماعی، حوزه فرهنگی و مذهبی، خدمت رسانی) در سال ۹۹ با موفقیت کامل به سرانجام رسید.

محمدحسین نوروزی در ادامه افزود: در سالی که گذشت علیرغم تمامی مشکلات و موانع ناشی از تحریم و محدودیت های مربوط به شیوع ویروس کرونا، شرکت پالایش گاز سرخون و قشم توانست به برکت بهره مندی از نیروهای متخصص و توانمند و در فضایی سرشار از همدلی و همیاری همه جانبه کارکنان شایسته، از موانع و مشکلات بوجود آمده در بخش های مختلف به نحو احسن عبور کند.

وی بیان کرد: با همت و پشتکار شبانه روزی مدیران، مسئولین و کارکنان خدوم و با تکیه بر توان داخلی و باور استعداد و توان جوانان این شرکت توانسته ایم اهداف و آرمان های عظیم کشورمان را در زمینه افزایش تولید پایدار در راستای چرخه تولید کشور و تامین انرژی مورد نیاز کشور و استان را به شکوفایی برسانیم.

نوروزی گفت: شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در سال گذشته توانست با همکاری مدیران و کارکنان شایسته این شرکت، افتخارات زرینی در بخش های مختلف کشوری و استانی را کسب کرده و همچنین با دست پرتوان جوانان و متخصصان نخبه و خلاق خود، دستاوردهای عظیمی در سطح ملی و بین المللی را به ثبت رساند.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف شرکت پالایش گاز سرخون و قشم این بوده است که ، با استفاده از نیروهای متخصص و جوانان خلاق ونخبه در انجام فعالیت های این شرکت سرعت بخشیده و بدنبال آن نیز اهداف و برنامه های سازمان رشد بسیار خوبی داشته و توانسته است طی سالهای گذشته در سال ۹۹ به جهت تحقق دستورالعمل ها و مصوبات ابلاغی و در راستای خدمت رسانی به جامعه گام های بلندی را بردارند.

نوروزی با اینکه ، این شرکت نقش کلیدی درسطح کشوری و منطقه ای دارد، گفت: شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در کنار سنگر اقتصادی، همواره درحوزه مسئولیت های اجتماعی بعنوان یکی از ارزش های سازمانی و به جهت کمک به هموطنان پیش قدم و پیشرو بوده و بالاخص در سال ۹۹ برای کمک به استان هرمزگان و روستاهای محروم و همچنین خانوارهای بی بضاعت آسیب دیده ناشی از شرایط شیوع ویروس کرونا در بخش های معیشتی، آموزشی، درمانی و... با همه توان به صحنه آمد و اقدامات ارزشمند و شایسته ای را انجام داد.

محمدحسین نوروزی در پایان گفت: در سال ۹۹ در راستای تحقق اهداف  و برنامه های شرکت به جهت خدمت رسانی بعنوانی یکی از رسالت های اصلی خود گام های بسیار ارزشمندی را برداشته و این نشان می دهد که شرکت پالایش گازسرخون و قشم، توانسته در جنوب کشور به رغم فشارهای متعدد و شرایط سخت و حساس منطقه و همچنین تحمل شرایط آب و هوا وبالاخص گرمای طاقت فرسا، گاز مورد نیاز بخش های خانگی، صنایع، تجاری و سایر مراکز  را با موفقیت کامل ارائه خدمت داده اند.

نظر شما