معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان:

وضعیت حضور کارکنان اداری در مناطق مختلف اعلام شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۱۵۹۱۹۱
وضعیت حضور کارکنان اداری در مناطق مختلف اعلام شد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: فعالیت مدارس در مناطق نارنجی کرونائی تعطیل می باشد و کارکنان ادارات با 50 درصد جمعیت در محل کار حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، علیرضا باقری با اشاره به اعلام رنگ بندی جدید کرونائی در استان هرمزگان، گفت: مطابق اعلام ستاد کرونای استان هرمزگان، 7 شهر استان شامل خمیر، بندر لنگه، قشم، کیش، بندرعباس، هرمز و میناب در وضعیت نارنجی کرونائی قرار گرفتند.

وی افزود: تمام فعالیت مدارس در شهرستانهای با وضعیت نارنجی تعطیل می باشد و کارکنان با 50 درصد در محل کار خود حضور پیدا می کنند.

باقری با بیان اینکه سایر شهرستان های بستک، بشاگرد، پارسیان، جاسک، حاجی آباد، سیریک، رودان و ابوموسی در وضعیت زرد هشدار قرار دارند، اظهار داشت: تمامی کارکنان ادارات مناطق دیگر که در وضعیت هشدار زرد قرار دارند و همچنین کادر اجرائی مدارس با دو سوم کارکنان در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگانخاطرنشان کرد: مدارس با جمعیت زیر 50 نفر در مناطق زرد دایر می باشد و پایه های اول و دوم بالاتر از جمعیت 50 نفر در مناطق زرد کرونائی نیز دایر می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز