مدیر امور آب و فاضلاب منطقه ۳ بندرعباس خبر داد:

اجرای ۵ پروژه تامین، توسعه و بهبود توزیع آب بندرعباس

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۴:۴۲
کد خبر: ۱۱۵۹۷۲۷
اجرای ۵ پروژه تامین، توسعه و بهبود توزیع آب بندرعباس
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه 3 بندرعباس، از اهم اقدامات انجام شده این امور در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت تامین آب شرب مشترکان، همکاران ما در بخش آبرسانی در روزهای تعطیل نیز مانند روزهای عادی در قالب کشیک‌های نوروزی فعال بوده اند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، منوچهر خوشدل در این باره افزود: اجرای پروژه  توسعه وبازسازی خط انتقال روستای چوچ ودهنو با هدف بهبود روند آبرسانی به 4 هزار نفر و همچنین تقویت ایستگاه پمپاژ دهنو جهت تامین آب مجتمع دهنوبالا وپایین با افزایش قدرت الکتروپمپ ایستگاه پمپاژ و اتصال خط انتقال شماره یک محور میناب- بندرعباس به آن مجتمع از مهمترین اقدامات آبفا منطقه 3 بندرعباس در این روزها بوده است. 

وی افزود: تامین آب روستای کروکان سیاهو با جمعیت یکصد خانوار و توسعه خط انتقال روستای "دهنو بالا" به طول ۸۰۰ متر با لوله پلی اتیلین به قطر 110میلی مترنیز از دیگر اقدامات این امور می باشد. 

خوشدل تصریح کرد: با توسعه خط انتقال روستای "دهنو بالا" ، بالغ بر ۴۰ خانوار این روستا از آب شرب پایدار برخوردار می شوند. 

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه 3 بندرعباس در ادامه،بیان داشت: همچنین در این ایام تامین آب روستاهای "قادهار"  و"چاه حسن کهوری" ازطریق اتصال خط انتقال این روستا به خط انتقال شهرک صنعتی بندرعباس نیز عملیاتی و تکمیل شد. 

خوشدل افزود: با اجرای این پروژه آب شرب مور نیاز روستاهای "قادهار"  و"چاه حسن کهوری" با جمعیتی برابر ۴۵۰ خانوار تامین شد. 

وی در پایان، با اشاره به در پیش رو بودن فصل گرما و افزایش میزان مصرف آب، خواستار همراهی بیشتر مشترکان در مدیریت مصرف آب شد و گفت: آبفا همواره تلاش می کند با ارتقاء سطح خدمات خود، خدمت‌رسان شایسته ای برای مردم باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز