پژوهشگر عرصه مهدویت :

از ایرانی کُشان ، دوست در نمی آید

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۶۰۱۱۶
نشست مهدویت با محوریت مفهوم شناسی و بررسی موانع ظهور با سخنرانی امیر محمد رضایی زارعی پژوهشگر حوزه مهدویت و حضور مسئولین و جوانان و بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، امیر محمد رضایی زارعی در ابتدای این نشست به بررسی و پاسخ شبهات ایجاد شده ازسوی شبکه های معاند در حوزه مهدویت و دررابطه با ظهور منجی عالم بشریت و نام مبارک ایشان با استناد با آیات ، احادیث ، روایات ، وچندین کُتُب معتبر تاریخی شیعی و سُنی پاسخ داد.

وی با اشاره به اینکه برنامه صدای آمریکا یکی از شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و رادیو و تلویزیونی دولتی ایالات متحده آمریکاست که برای شنوندگان خارج ازآمریکا پخش میشود و مخاطبین آن مردم آمریکا نیستند گفت: در یکی از برنامه های پخش شده شبهه ای مبنی بر اینکه چرا در نبود امام زمان باید به ولی فقیه مراجعه کرد مطرح شد و بیان کردند که آیا دلیل روایی و عقلی در این راستا داریم؟ که در پاسخ به این شبهه باید گفت نه تنها روایت بلکه حدیث و حتی کتب متعدد شیعی به مسئله رجوع به فقها اشاره کرده اند که میتوان کتاب شیخ صدوق که از علمای شیعه در قرن چهارم هجری قمری که از علمای علم حدیث نیز بوده نام برد که حدیث معروف و مشهوری در این رابطه در آن ذکر شده است.

در روایتی که به توقیع شریف معروف است از ولی عصر عجل الله فرجه الشریف نقل شده که فرمودند: « و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فیها الی رواه حدیثنا فانهم حجتی علیکم و انا حجه الله علیهم » و اما در رخدادهایی که پیش می آید به راویان حدیث ما مراجعه کنید ؛ زیرا آنان حجت من بر شمایند و من حجت خدا بر آنان هستم.

پژوهشگر حوزه مهدویت گفت:غرب و معاندین شبهات متعددی درزمینه های مختلف درراستای تضعیف جامعیت اسلامی و زیر سلطه قرار دادن تفکرات و ارزش های اعتقادی مردم بویژه جوانان مطرح میکند اما برای ظهور منجی خود و تحقق افکار و عقاید خود نه تنها ازمال بلکه از جان خویش نیز دریغ نمیکند.

وی گفت:در کتاب مسیح یهود صفحه ۱۵۴ آمده است:مسیحا به طور معجزه آسا ظاهر نخواهد شد بلکه یک سلسله وقایع تمهیدی پیش از او رخ خواهد داد از همین روی لازم است سرزمین مقدس برای آماده شدن جهت نجات مسیحا توسط یهودیان اسکان داده شود.

درهمین راستا یک نمونه دیگر در انجیل متی یک باب آمده است مبنی براینکه:آنگاه پسر انسان(پسر عیسی)منجی مقدس ظاهر خواهد شد و همه طوائف به سینه میزنن(سینه زنی میکنند) و یک مراسم دیگر هم مشابه پیاده روی اربعین دارند که یک مسافتی رو طی میکنند و معتقدند با این کار مسیح خواهد آمد و همچنین خود زنی های متعدد، به صلیب کشیده شدن ها و سختی های متعدد و سنگین رو متحمل میشن که مسیر ظهور ناجی خود را هموار کنند اما در مقابل از تلاش برای خرافی نشان دادن و تخریب منجی حقیقی عالم بشریت که تمامی پیامبران ، معبود، کتب شیعی و سنی و قران کریم به آن بشارت و اشاره کرده است دریغ نمیکنند.

امیر محمد رضایی زارعی در رابطه با عید پوریم گفت: روز یکشنبه برای یهودیان مقدس است و میدانیم دشمنی یهودیان با ایرانیان از زمان هخامنشیان نشات گرفته و این عید مربوط به جنبشی است که درآن ایرانی کُشی رخ داده است که متاسفانه خیلی ها با عدم آگاهی آن رابه هم تبریک میگویند.

پژوهشگر حوزه مهدویت گفت: پسر رضا پهلوی بدون یک ذره آگاهی در مقابل رسانه حاضر میشود و علاوه بر تبریک ، جشن پوریم را با افتخار به ملت شریف ایران تبریک میگوید و درمقابل کمپین های تخریبی به اصطلاح حمایتی از جامعیت ایران و مردم را راه اندازی میکند

که باید گفت جشن پوریم ، در واقع جشن ایرانی کشان پوریم در کشور جعلی اسرائیل که در آن روز ، نسل کشی ۷۷۰۰۰ایرانی رخ داده و یهود و اسرائیل آن را با افتخار جشن میگیرد میباشد و در مقابل کمپ هایی در رسانه مبنی بر اعلام  دوستی شهروندان  اسرائیل با ایران رخ میدهد و جوانان متعددی از جای جای کشور به تماشا مینشینند که این امر شایسته را تشویق کنند و به دوستی پاسخ دهند اما چه اعلام دوستی که اگر ذره ای پشیمانی در آن دیده میشد هرساله و پررنگ تر از پیش جشن ایرانی کشانِ پوریم را با افتخار جشن نمیگرفتند.

امیر محمد رضایی زارعی گفت:بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در ۲۲مارس ۲۰۱۹ توئیتی مبنی بر:(ماامروز عید پوریم راجشن میگیریم،۲۵۰۰سال پیش ایرانیان دیگری به رهبری (هامان) قصد نابودی قوم یهود راداشتند، اماشکست خوردند، امروز ،۲۵۰۰سال بعد، دوباره رژیم ایران به رهبری خامنه ای قصد نابودی قوم یهود و کشور یهود رادارد، آن ها دوباره شکست میخوردند)

نتانیاهو همچنین  در کنگره بیان میکند ما مشکل نژادی با ایران داریم و مسئله انقلاب و دیگر موارد نیست باید بزنیم و بکشیم آنوقت چطور از چنین دولت و گروهی انتظار دارید کمپ های دوستانه هایشان واقعی باشد این ها همگی دروغ و سرابه و جوانان ما نباید مغلوب تبلیغات و پیام های دوستانه این دولت ها باشند که هیچ هدفی جز نابودی ایران و ایرانی ندارند.

پژوهشگر حوزه مهدویت بیان کرد: باور صهیونیست های مسیحی، نابودی ایران است و آن ها معتقدند دومین قدم بعد از گرفتن ارض موعود برای بازگشت مسیح همین نابودیست.

وی ادامه داد:بی بی سی سال ۹۸ اعلام کرد: ترامپ را خدا فرستاده است تا اسرائیل را از شر ایران نجات بدهد.

 مشاورین ترامپ اعلام کردند ترامپ برگزیده خدا و ازسوی خداست و خوده ترامپ در مصاحبه ای اعلام کرد من منتخب خدا هستم.

آن وقت این افراد و دولت با این حجم از دروغ و حرف های بی پایه و اساس ، مارا با این حجم از ادله و مستند و منابع علمی و اعتقادی و تاریخی ، مردمی خرافی میدانند.

امیر محمد رضایی زارعی گفت:حجم  دشمنی دولت غرب نسبت به ایران، اسلام و ولایت فقیه آنقدر زیاد هست و یک هدف برای تخریب برای دولت های غرب به شمار می آید که سرمایه های کلانی را نه تنها در راستای تولید  شو و برنامه های تلوزیونی بلکه در راستای تولید سریال و فیلم های سینمایی خرج میکنند.

وی گفت: اسرائیل فیلمی را تحت عنوان فیلمِ "تهران" ساخته هست که یک مجموعه چندقسمتی ایست و اصل فیلمبرداری آن در یونان صورت گرفته اما به شیوه ای ساخته شده که بیننده خود را در کشور ایران و بین مردم ایران تصور میکند.

وی در رابطه با ماجرای این فیلم گفت:ابتدای فیلم با حضکر یک جاسوس خارجی در کشور ایران آغاز میشود که با اعدام یک اختلاسگر در ملع عام در ظهر در مرکز شهر مواجه میشود که اگر سازنده اندکی سواد حقوقی داشت میفهمید زمان اعدام در قانون اساسی قبل از اذان صبح است و حکم اعدام برای یک اختلاسگر بانکی تعیین نمیکنند.

وی در ادامه افزود: باجگیری های متعددو رفتار های ناشایست با مجرمین و اتفاقات ناگوار و چهره ای ترسناک از ایران و مردم ایرانی به تصویر کشیده میشود.

امیر محمد رضایی زارعی گفت:صرف هزینه های سرسام آور ، صرف وقت و تولید هزاران کار و برنامه و مجموعه تلوزیونی و سینمایی به زبان فارسی و توجه به امور و ارزش ها و موارد ارزشی اسلامی و ایرانی  آن هم برای مخاطبین غیر بومی و خودی کشور سازنده چه هدفی جز تخریب و تضعیف ارزش ها و باور های یک ملت درراستای تضعیف روحیه و غیرت جوانان آن کشور نسبت به نوامیس و اراضی ملی کشور میتواند داشته باشد؟

وی درانتها گفت : اندکی تفکر و تامل و مطالعه تاریخ و ارزش های دینی و ملی و همچنین پیروی از اصول اعتقادی و ارزشی جامعیت اسلام و مراجعه به کتب الهی و مَراجع فقهی از راه های درامان ماندن از آسیب ها میباشد.

نظر شما