تشریح اقدامات نوروز ۱۴۰۰ در بنادر هرمزگان :

الزام همه تعاونی های دریایی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۷:۰۱
کد خبر: ۱۱۶۰۱۵۰
الزام همه تعاونی های دریایی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بر اساس برنامه ریزی تبیین شده در نوروز1400سه محور، حفظ سطح ایمنی، رعایت الزامات بهداشتی، مراقبتی و همچنین اطلاع رسانی ارجح امور قرارگرفته بود .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رضا محمدی کرجی ران ضمن تشریح  اقدامات صورت گرفته در نوروز1400 اظهار داشت: از آنجایی که به دلیل شرایط متاثر از ویروس کرونا امسال نیز همانند سال گذشته طرح موسوم به ستاد ساماندهی سفرهایی دریایی در کشور اجرا نشد بر اساس تدابیر اتخاذ شده از سوی سازمان مرکزی به منظور آمادگی در مواجهه با حضور گردشگران در بنادر استان محورهای سه گانه ای تدوین و درهمه بنادر مسافری و گردشگری استان لازم الاجرا شد .

به گفته ی وی حفظ و آماده نگه داشتن سطح ایمنی، رعایت الزامات بهداشتی، مراقبتی و همچنین اطلاع رسانی از جمله مواردی بود که آمادگی فعالین حوزه مسافری و گردشگری  دریایی استان را در مواجهه با حضور مسافران تقویت می کرد.

دبیر کمیته حمل و نقل دریایی هرمزگان با اشاره به استقرار تیم های غواصی و همیار ناجی در بنادر  استان تصریح کرد: در مجموع ۱۵ تیم غواصی و ۳۵ تیم همیار ناجی ونیز تعداد 8 فروند شناور ناجی در بنادر مسافری و گردشگری استان مستقر و در آمادگی کامل جهت ارائه خدمت بسر می بردند .

محمدی کرجی ران با بیان اینکه آمارها در نوروز 1400 ثبت حدود یک میلیون سفر را نشان می دهند خاطر نشان کرد: علیرغم محدودیتهای اعمال شده سفرهای دریایی در گستره آبی استان طی این ایام از سیر صعودی نسبت به مدت مشابه سال گذشته (نوروز ۹۹) برخوردار بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز