دیدار مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۶۰۳۰۲
دیدار مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و معاونین اداره کل امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس با حجت الاسلام عبادی زاده دیدار و گفتگو نمودند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در این دیدار اظهار داشت: با یک نگاه متوازن به ورزش استان می توان مشاهده کرد که ورزش در غرب استان در جایگاه خوبی قرار دارد که امیدواریم ورزش در شرق استان نیز به جایگاه خوبی برسد.
 
وی افزود:در دیدارهای گذشته و تاکید بنده بر اهمیت و نگاه ویژه به ظرفیت و گسترش ورزش باستانی درمدت کوتاهی شاهد آماده سازی و بهره برداری از این مجموعه هستیم که این امر خبر بسیار خوبی برای توسعه این رشته باستانی برای مردم استان است.
 
امام جمعه بندرعباس بیان داشت: نگاه ویژه به ورزش باستانی ، ورزش استان را تلطیف می کند و ورزش را به سمت و سوی سنت و برنامه های ملی و مذهبی سوق می دهد و ورزش را به سطح خوبی می رساند.
 
عبادی زاده تصریح نمود:در حوزه جوانان هم کارهای خوبی انجام شده و انتظار می رود با جوانان ارتباط بیشتری داشته باشیدو نیز از ظرفیت هایی که در بخش جوانان در وزارت ورزش وجوانان وجود دارد در استان نیز مورد استفاده قرار گیرد و ظرفیت های استانی نیز تقویت گردد تا بخش جوانان نیز به یک تعادل برسد و کارهای این حوزه به خوبی پیش برود.
 
در پایان امام جمعه بندرعباس از فعالیت ها و تلاش های امیاری مدیر کل ورزش وجوانان استان در انجام فعالیت ها و برداشتن گام های موثر در حوزه ورزش وجوانان تشکر و قدردانی نمود و بیان داشت: سال خوب و پر برکتی را برای همه مردم و به ویژه جامعه ورزش و جوانان استان آرزومندم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز