رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان خبر داد :

رشد ۵۸۲درصدی سرمایه گذاری جواز تاسیس واحدهای صنعتی در هرمزگان

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۶۰۹۰۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، گفت:575 جواز تاسیس واحد تولیدی و صنعتی امسال در نقاط مختلف این استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد رشد دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی اظهار داشت:575 جواز تاسیس واحد تولیدی و صنعتی امسال با سرمایه‌گذاری 72هزار و481 میلیون ریال با پیش بینی اشتغال 11هزار و835 نفر صادر شده ‌است.

وی یادآور شد: از لحاظ تعداد جواز های تاسیس صادره نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8درصد و از لحاظ حجم سرمایه گذاری بالغ بر 582درصد رشد صورت گرفته است .

قاسمی با بیان اینکه در سال 1399 سال جهش تولید اقدامات مهم و موثر در حمایت از تولید انجام شد اظهار داشت: در این سال حرکت‌ها و گام‌های بهتری برای افزایش تولید محصولات کارخانه‌ها برداشته شد.

وی، این حرکت‌ها نشان از پیشرفت و افزایش سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها دانست و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان ر در سال جهش تولید روند روبه رشدی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به حوزه اقتصاد توجه ویژه‌ای دارند خاطر نشان کرد: شعار سال‌ها نشان می‌دهد که حوزه تولید و اشتغال قابل توجه مقام معظم رهبری قرار دارد چراکه شعار 3 سال گذشته شامل رونق تولید، جهش تولید و امسال هم تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها موید این ادعا است.

قاسمی با اشاره به راه اندازی مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری،در سال گذشته گفت: در این مرکز مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در بخش تامین مواد اولیه، صدور مجوزها یا موانع ناشی از تداخل قوانین و مقررات که منجر به عدم تحقق اهداف مورد نظر تولیدکنندگان شده است، بررسی و مرتفع می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز