رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۶۱۲۴۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، از کنترل هر چه بیشتر بازار در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، خلیل قاسمی بیان داشت: این طرح ازهجدهم فروردین ماه سال جاری در استان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: تسهیل و تسریع دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی، انجام و نظارت و افزایش گشت‌های مشترک بازرسی واحدهای صنفی به ویژه شیرینی فروشی‌ها، مراکز فروش آش و حلیم ، سوپر مارکت ها و میوه وتره بار و اقلام لبنی و پروتئینی از اهداف این طرح است.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح گفت: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.

قاسمی افزود: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان نیز همزمان با اجرای این طرح شبانه روزی فعال است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز