پرداخت تسهیلات به بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ طرح اشتغال روستایی در هرمزگان

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۳:۱۰
کد خبر: ۱۱۶۱۸۶۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، گفت: تاکنون بیش از 401 میلیارد تومان به 2 هزار و 968 طرح اشتغال روستایی، تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هادی ابراهیمی افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات، پیش بینی می شود زمینه ایجاد اشتغال بیش از 9 هزار و 485 نفر فراهم شود.

وی مجموع تسهیلات اختصاص داده شده به استان  در این خصوص را 454 میلیارد تومان ذکر و اضافه کرد: 3 هزار و 338 طرح به مبلغ بیش از 580 میلیارد تومان به بانکهای عامل استان ارسال شده که از این تعداد، 2هزار و 979 طرح مصوب شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: یکی از مهم‌ ترین اولویت های دولت تدبیر و امید، توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی است و آئین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی بعنوان یکی از طرحهای دولت در ابتدای سال ۹۶ به اجرا درآمد.

ابراهیمی اظهارداشت: تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر به رسته های اولویت‎دار و طرح های دارای توجیه اقتصادی و متناسب با ظرفیتهای استان و ایجاد اشتغال پرداخت می‌شود که هرمزگان بعنوان یکی از استانهای پیشرو در جذب و پرداخت از سوی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی انتخاب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز