حضور رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت هرمزگان در برنامه هفته هرمزگان

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۱۸۷۷
حضور رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت هرمزگان در برنامه هفته هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، به عنوان مهمان ویژه در برنامه های هفته هرمزگان از راه اندازی آدرس اینترنتی Dpe.hormozgan.ac.ir برای دسترسی بهتر سرمایه گذاران به فرصتهای سرمایه گذاری در استان در هفته هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهمان ویژه امشب در برنامه های هفته هرمزگان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بود که ضمن گرامیداشت هفته هرمزگان اظهار داشت: این سازمان به عنوان مسئول کمیته فرصتهای سرمایه گذاری صنعتی، معدنی و تجاری ‌استان غرفه فرصت های سرمایه گذاری در بخش صنعت، معدن و تجارت به آدرس اینترنتی Dpe.hormozgan.ac.ir برای دسترسی بهتر سرمایه گذاران به فرصتهای سرمایه گذاری در استان در هفته هرمزگان را راه اندازی نمود.

 

خلیل قاسمی اظهار داشت: استان هرمزگان از ظرفیت های خوبی برخورداراست و با جایگاه مهمی که حوزه صنعت، معدن و تجارت کسب نموده ، اکنون در شرایط بسیار مهم قرار داد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امسال که از سوی رهبر انقلاب به سال تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها نامگذاری شد، همه مدیران در راستای حمایت از واحدهای تولیدی که دارای ظرفیت خوبی از نظر تولید هستند وهمچنین سرمایه گذاران که میل به سرمایه گذاری می باشند، حمایت همه جانبه از آنها صورت می گیرد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان ضمن اشاره به فعالیت مجدد 81واحد صنعتی و معدنی در سال گذشته در هرمزگان اعلام کرد: برای احیاء دیگر واحدهای صنعتی و معدنی در سال جدید نیز برنامه هایی داریم و تلاش ما بر این است، تا واحدهای بیشتری به چرخه تولید باز گردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز