شرکت پالایش نفت بندرعباس واحد نمونه هرمزگان در سلامت و بهبود شغلی کارکنان

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۷:۴۸
کد خبر: ۱۱۷۲۲۹۷
شرکت پالایش نفت بندرعباس واحد نمونه هرمزگان در سلامت و بهبود شغلی کارکنان
شرکت پالایش نفت بندرعباس در دو شاخص سلامت محور و ارتقاء بهبود وضعیت شغلی کارکنان به عنوان واحد نمونه صنعتی در هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛‌ در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار و واحد نمونه هرمزگان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان برگزار شد، شرکت پالایش نفت بندرعباس در دو شاخص سلامت محور و ارتقاء بهبود وضعیت شغلی کارکنان در سال ١٣٩٩ به عنوان واحد نمونه معرفی و از مهندس نامور مدیرعامل این شرکت تجلیل شد.

بر اساس این گزارش با توجه به اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای حفظ و بهبود سطح سلامت و ساماندهی وضعیت شغلی کارکنان و همچنین ارتقاء تولید و توسعه محیط کار،‌ این شرکت به عنوان واحد نمونه در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار و واحد نمونه هرمزگان انتخاب شد.

گفتنی است در سال گذشته با پیگیری و بررسی های صورت گرفته و آماده سازی زیرساختهای لازم،‌ ٢١٥٠ نفر نیروی پیمانکار در شرکت پالایش نفت بندرعباس با اجرای طرح تبدیل وضعیت به نیروهای قرارداد مستقیم تبدیل شدند و همچنین طرح طبقه بندی مشاغل نیز به منظور بهبود و ارتقاء زیرساختهای حوزه منابع انسانی و همچنین افزایش انگیزه و بهره وری کارکنان و صیانت از نیروی انسانی در این شرکت به عنوان نخستین شرکت در سطح وزارت نفت اجرا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز